הכינו את הארנקים: מרכז BIG יפתח ב-26.3

בשורה לתושבי אשדוד והסביבה! מרכז הקניות "BIG FASHION אשדוד" יפתח לקהל הרחב ביום חמישי ה-26.3
מרכז ביג פאשן אשדוד. צילום אווירי: אוהד צויק

סוף סוף! לאחר המתנה ארוכה ומלאת ציפיות יפתח מרכז הקניות והבילוי "BIG FASHION אשדוד" שבכניסה הדרומית לעיר בתאריך ה-26.3, יום חמישי.

ביג פאשן אשדוד הוא מרכז קניות פתוח וייחודי מסוגו בארץ ומשלב שדרות של חנויות מותגים ומתחמי בילוי, תוך יצירת חווית קניות ‏בינלאומית. המרכז הוקם בהשקעה של 400 מיליון שקל וישתרע על שטח מסחרי של 24 אלף מ"ר.

מתחם ביג אשדוד כולל כ-120 חנויות המובילות בתחומן כמו: פוקס, דה צ'ילדרנ'ס פלייס, צ'ארלס אנד קייט, ללין, סאקס, בילבונג, H&M, אמריקן איגל, מנגו ובהמשך יכלול גם קומפלקס בתי קולנוע של סינמה סיטי. כמו כן יהיו במרכז מספר מסעדות וביניהן כאלו שלהן זו דריסת הרגל הראשונה באשדוד. מוזס, קינג ג'ורג', קמפאי ואחרות יגוונו את המבחר הקולינרי של תושבי אשדוד והסביבה.

כאמור המתחם יפתח לקהל הרחב ביום חמישי ה-26.3 בשעה 10:00 בבוקר, כשיום קודם לכן בשעות הערב ייערך אירוע ההשקה הרשמי למוזמנים ו-VIP בלבד.

מהדמיה למציאות. צפו בסרטון וגלו מה מצפה לכם בסוף החודש, כאן באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך