"לא האמנתי שהיא בת 13"

כל מי שמכיר את ת', דמות מוכרת מאוד באשדוד, נותר בהלם לאחר שזה נעצר בחשד שניסה לשדל נערה בת 13 לטובת מטרות מיניות. ת', ללא עבר פלילי, עבד במפעל ביטחוני בעיר, חי לצד אישה מרשימה וצעירה ורק לפני שבועיים חגג את הולדת בתו הבכורה. מאז מעצרו כל עולמו חרב עליו – אשתו חזרה לבית הוריה בבאר שבע, הוא לא רואה את בתו הבכורה, במפעל בו עבד לא מתכוונים לקבל אותו בחזרה לעבודה, והוא מסתגר בביתו וטוען כי הוטעה ע"י חוקר המשטרה, מקורביו של ת' אומרים: "הוא היה בטוח שמדובר בנערה בוגרת יותר, כל אחד היה מתכתב בצ'אט עם מישהי, כאן ת' טעה שלא עצר בזמן. מה שבטוח, בחיים הוא לא היה נוגע בילדה בת 13, זה ממש לא הוא"
פנים מטושטשות

עד לפני שבועיים ת' היה מאושר עד השמיים. לאחר שהתחתן עם בחירת ליבו, צעירה יפת תואר, הוא זכה לראות את הבת הבכורה שלו מגיחה לאוויר העולם. אלה היו רגעים מאושרים ות' בכה כמו תינוק באותם רגעים. הוא לא האמין שבחלוף 5 ימים הוא ייעצר ויואשם כי ניסה לשדל קטינה בת 13 למטרות מין, ויישב שלושה ימים מאחורי סורג ובריח בכלא קישון.

לאחר ששוחרר כמעט ללא תנאים מגבילים (למעט העובדה שאסור לו לגלוש באינטרנט במשך 30 ימים), ת' חזר הביתה וגילה שהוא מתמודד עם סיטואציה חדשה בחייו – אשתו חזרה לבית הוריה בבאר שבע ל"פסק זמן", כדי לעכל את המצב החדש ולבחון האם בכלל להמשיך את הזוגיות עם בעלה הטרי. הוא לא רואה את בתו הבכורה בת השבועיים, וגם בעבודה שלו במפעל ביטחוני גדול בעיר, הודיעו לו כי הוא לא יוכל לחזור לעבודה בשל האישום הקשה.

זהו סיפור של הסתבכות שהחלה משיחת צ'אט שלא מעט גברים עושים באופן קבוע (אומנם עם נשים בוגרות הרבה יותר), רק ת' לא לקח בחשבון שבמקום ילדה בת 13, מי שיושב מאחורי המקלדת הוא רס"ב אילן רגב ממחלק הסייבר שהתחזה לילדה ברשת, ועד מהרה התחיל לקבל פניות, הצעות מגונות ותמונות עירום.

את האישומים הגישה עו"ד מירב בר מהפרקליטות. עלה מהם כי בין החודשים פברואר ליוני השנה פעל מחלק הסייבר ביחידת ההונאות של מחוז חוף במשטרה, בתרגיל עוקץ שנועד לחשוף גברים שיוצרים קשרים בעלי אופי מיני עם ילדות ברשת. החוקר, רס"ב אילן רגב, התחזה לילדה וגלש בצ'אטים תחת הכינוי "שירי בת 13 חמודה". הוא החזיק "בנק" של תמונות של ילדה, ותוך זמן קצר החל לקבל פניות.

r546fg

באישומים נטען שהגברים פנו "אליה" בשאלות על מיניותה, העלו הצעות מגונות, וחלקם שלחו לה תמונות של איבר המין שלהם או תיעוד של עצמם מבצעים מעשים מיניים. הם גם ביקשו ממנה לבצע מעשים מיניים בעצמה. אחרי הקשר שנוצר בצ'אטים, חלק מהשיחות נוהלו באמצעות תוכנת המסרים המיידיים וואטסאפ בטלפון הסלולרי.

העבירות המיוחסות להם, כל אחד על פי המעשים שביצע, הן ניסיון למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, ניסיון לגרום מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 וניסיון הטרדה מינית. רס"ב רגב אמר לאחר שהפרשה התפוצצה: "כאב לילדים בעצמי, אני חרד בגלל הפשטות והקלות שבה ניסו ליצור עמי קשר, ובגלל כמות ה'ציידים' שאורבים ברשת ומנסים ללכוד נערות קטינות ברשתם".

שבעה גברים מרחבי הארץ נעצרו בתום החקירה. עם הגשת כתבי האישום הם שוחררו בתנאים מגבילים, בהם איסור להיפגש עם קטינות ואיסור גלישה באינטרנט. עו"ד תומר נווה, המייצג את ת', אמר: "מרשי מודה במיוחס לו, וטוען שלא סבר שמדובר בקטינה בת 13".

"מדובר בבחור חיובי שנפל ברשת"
ת' לא יודע כיצד לעבור את הימים הנוראים האלה. בני משפחתו מספרים כי "מדובר בגבר חיובי ביותר, ללא עבר פלילי, שהתאהב באשתו והשניים התחתנו לפני כשנה וחצי בחתונה מפוארת. ת' חיכה בכיליון עיניים ללדת הבת הבכורה ולפני שבועיים זה קרה בהתרגשות גדולה.

הוא מספר לנו שלפני כמה חודשים נכנס לחדר הצ'אטים באתר "תפוז", והחל לגלגל את השיחה עם אותה קטינה, שבתחילה הייתה תחת השם 22 LOVEME. הוא היה בטוח שזה הגיל שלה (22), ולכן פיתח איתה שיחה ראשונית. משם זה התגלגל וברור לפי אופי השיחות שבחלק מהמקרים ת' נגרר לכיוון המיני. לטענתו, הוא שלח לה בווטסאפ תמונה שלו ושל אשתו, וזה רק מעיד שלא הייתה כאן כוונה מינית אמיתית. לגבי תמונה של איבר המין, ת' טוען כי מדובר בכלל בשיחה ישנה אחרת שנשמרה בנייד שלו, והוא לא שלח אותה ספציפית בשיחה עם הקטינה. ברור שהוא מכה על חטא ומבין שעשה טעות, אבל מכאן ועד לקרוא לו פדופיל או סוטה הדרך ארוכה. אין כמעט גבר אחד שלא נכנס לאתרי פורנו, ומשם זה התגלגל לאותן שיחות מיותרות. ת' מקווה מאוד שאשתו תחזור הביתה עם הבת הבכורה, והוא יוכל לחזור למסלול חיים רגיל. זה החלום שלו, להניח את הכל בצד ולחזור לשגרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך