בחירות ב"פלאפון": האשדודים משפיעים

ביום חמישי הבא יתקיימו הבחירות לוועד העובדים של פלאפון. יניב אלטיט, מנהל סניף אשדוד יתמוך ביו"ר ברק לוי‏
אלטיט (שני משמאל) עם היו"ר ברק לוי, רפי ישראל וחברי הועד המכהן. צילום: יח"צ/ליזה ללוצשווילי
הבחירות לראשות הממשלה – אינן היחידות שמתכוננים אליהן במרץ רב. יומיים לאחר שנדע כולנו מי ייבחר להנהיג את המדינה, יתקיימו, לראשונה, הבחירות לראשות ועד העובדים בחברת "פלאפון". החברה יצרה תקדים בעולם הסלולאר לאחר שהוקם ועד העובדים ע"י היו"ר הנוכחי, מר ברק לוי, ביחד עם מר רפי ישראל מנהל החטיבה הפרטית בוועד המהווה כ-50% מכלל עובדי פלאפון ויתר החברים לועד.
 
בחמישי הבא, 19.3.15 תינתן האפשרות לעובדים לבחור את נציגיהם בועד. את מטה הבחירות של הקבוצה באשדוד, הנחשבת למשפיעה עיקרית, ירכז יניב אלטיט, תושב העיר ועובד החברה מזה 8 שנים. אלטיט מנהל את דוכן פלאפון בקניון הסיטי וידוע בעשייתו הציבורית. במקביל לעבודתו פועל אלטיט באופן נמרץ בכדי להבטיח את המשך הכהונה של הועד הנוכחי.
 
אלטיט: "ההצלחה והעשייה שמעניק ועד פלאפון לעובדי פלאפון בכלל ובאשדוד בפרט, ראויים לשבח ולפיכך מצאתי לנכון להירתם ולעמוד לצידם לטובת ורווחת העובדים. את התוצאות כולם ראו וחוו בשנה האחרונה ואני מאמין שהמשך כהונתם של היו"ר ברק לוי ביחד עם רפי ישראל וחברי הועד הנוכחיים, יחזקו את העובדים ויעמדו לטובתם, יניבו תוצאות חיוביות שיועילו לרווחת עובדי פלאפון בחברה גם בשנים הבאות".
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך