אלי אלעזרא משדרג את מרכז העסקים אלרוב סנטר בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים

בעקבות הרכישה של מתחם אלרוב של אקירוב על ידי אלי אלעזרא, שונה שם המתחם ל"הכשרה, מרכז העסקים החדש של אשדוד"

לאחר שחברת הכשרה ביטוח מקבוצת אלעזרא רכשה את מתחם אלרוב של אלפרד אקירוב תמורת כ-250 מיליון שקלים, החל מו"מ נמרץ עם חברות ארציות לאכלוס שטחי המשרדים (קומות שלמות או חלקי קומות) במרכז העסקים המתחדש. שלב התכנון במתחם הסתיים והחל שלב בניית הלובאים של המרכז. הכשרה ביטוח משקיעה עשרות מיליוני שקלים לשדרוג המתחם ומשרד מכירות כבר נפתח בבנין המשרדים.

המעבר של המתחם מידיו של איש העסקים התל אביבי לאיש העסקים הדרומי, אלי אלעזרא, נותן את אותותיו והאזור החל מתהווה לזירת עסקים מובילה שתשרת את העיר אשדוד והסביבה.

לדברי אלי אלעזרא, יו"ר הכשרה ביטוח, "הגענו לאשדוד עם הכוח שיש לנו כחברת ביטוח כדי לבנות מרכז עסקים חדש וגדול עבור הדרום כולו. בניין הכשרה סנטר המשתרע על כ-20,000 מטר הוא החלק הראשון בתכנית הגדולה שלנו לכל המתחם הכולל 54 דונם."
כזכור, בחודש פברואר האחרון הודיעה חברת הכשרה ביטוח כי היא רוכשת את מתחם אלרוב סנטר תמורת כ-250 מיליון שקל.

המתחם ממוקם באזור העסקים של אשדוד, בצמוד למתחם סטאר סנטר ובקרבה לרחוב בני ברית המרכזי. המתחם משתרע על פני קרקע בת 54 דונם ועליו מבנה ובו קומת קרקע מסחרית, 5 קומות משרדים וחניון תת-קרקעי, אליו צמודה תחנת דלק.

הכשרה חברה לביטוח בע"מ פועלת בכל ענפי תחום הביטוח הכללי ותחום ביטוח החיים, ומוחזקת על ידי קבוצת אלעזרא, המחזיקה גם בחברת הליסינג וההשכרה המובילה, "אלבר" וחברת הבנייה הותיקה, "אפרידר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך