פסטיבל תוצרת הארץ היום השני

פסטיבל תוצרת הארץ שואב אליו מבלים רבים שנהנים ממגוון הופעות וז'אנרים שונים של המוסיקה הישראלית, אמש התקיים היום הראשון והציג את המגוון היפה והרחב של המוזיקה הישראלית

שלום חנוך – המשכן לאומנויות הבמה
במשכן לאומנויות הבמה הופיע שלום חנוך, מלך הרוק בהופעה הכוללת את מיטב הלהיטים בקריירה הארוכה והענפה שלו, קלאסיקות כמו: מחכים למשיח, הדרכים הידועות, אלימות, ככה וככה, אהבת נעוריי, נגד הרוח, סוף עונת התפוזים, זוכות לביצועים ייחודים ומחודשים על הבמה. האולם היה מלא, צעירים ומבוגרים כאחד אשר התרגשו עם עלייתו לבמה. חנוך שר את שיריו המוכרים כמו מחכים למשיח ועוד רבים אחרים.

עמיר בניון יד לבנים
במרחק הליכה קצר ,יד לבנים אירח את עמיר בניון לעיני אולם מלא ונרגש שהצטרף לכל שיריו של בניון, הצופים זכו להופעה מרשימה של אחד מגדולי האומנים של ישראל.

עמיר בניון אמן יוצר מהבולטים והמשפיעים במוסיקה הישראלית, במופע ייחודי הכולל את מיטב שיריו בעיבודים מיוחדים לפסנתר ולעוד. במשך קרוב לשני עשורים יצר בניון לעצמו ולאחרים שירים שהפכו לאבני דרך בתרבות הישראלית.
במופע אינטימי זה חוזר עמיר לשירי ראשית הקריירה, לשירים שלא בוצעו בהופעות בשנים האחרונות, וכמובן לקלאסיקות הגדולות – והכל בעיבודים מרגשים ומעוררי התפעלות המזכירים לקהל שמדובר ביוצר ענק, בעל קול פנומנלי, שאין דומה לו.

עינת שרוף, שירה בציבור
במרחק נסיעה קצר הופיעה כוהנת השירה בציבור – עינת שרוף ששילהבה את המוני הצופים שהגיעו ושרו איתה שירים נוסטלגיים של ישראל היפה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך