משה אוחיון הוא הקפטן החדש של מ.ס אשדוד

משה אוחיון הוא הקפטן החדש של מ.ס אשדוד. אוחיון שחתם לאחרונה על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת או תפקיד מקצועי במועדון, יחליף את מיקי סירושטיין שעבר לבני יהודה. טום בן זקן יהיה מחליפו. הנבחן היהודי סטניסלב גולדברג, מאסטוניה, שוחרר. אוחיון: "כבוד גדול בשבילי להיות קפטן באשדוד".
אוחיון יעביא אימון
יעביר אימון. אוחיון ( צילום: נתנאל פריאנטי)

קבלו את הקפטן החדש של מ.ס אשדוד – משה אוחיון.

אוחיון שסיכם רק השבוע על חוזה לעונה נוספת במ.ס אשדוד, שלאחריה יש לו אופציה לשחק עוד עונה, או לקבל תפקיד מקצועי במועדון, הוצג בפני השחקנים כקפטן החדש.

אוחיון יחליף את מיקי סירושטיין הבלם, שבעונה שעברה היה קפטן אשדוד ובימים האלה סיכם על הצטרפותו לבני יהודה. מי שיהיה הקפטן המחליף אם אוחיון לא יישחק, יהיה טום בן זקן.

אוחיון: "תודה  לרוני ולצוות על המינוי היתי קפטן באשדוד 3 שנים לפני שיצאתי לחול. היתי קפטן בנבחרת האולימפית וגם בשוויץ..  אבל עכשיו זה מחייב עוד יותר לתת דוגמא אישית במגרש ומחוצה לו. כבוד גדול בשבילי להיות קפטן באשדוד".

בקבוצה החליטו כי היהודי שנבחן, סטניסלב גולדברג לא ייצא עם הקבוצה למחנה אימונים בסלובניה ביום ראשון, שהמשמעות של ההחלטה הזו היא שהוא משוחרר. למחנה יגיעו ככל הנראה חלוצים להיבחן.

ביום שישי (10.00) תערוך הקבוצה משחק אימון מול רמה"ש, במגרש המכללה. זה יהיה משחק האימון האחרון לפני היציאה למחנה האימונים, שם תערוך הקבוצה משחקי אימון מול קבוצות מאירופה שיגיעו גם הן למחנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך