במוצ"ש: משחק על 6 נקודות

שבת ב 19:00 מ.ס אשדוד פוגשת את מכבי נתניה למשחק על שש נקודות.

במוצאי השבת בשעה 19:00 תגיע לאשדוד מכבי נתניה, לאחר שסיימה במחזור האחרון בתיקו ביתי מאכזב עם נועלת הטבלה הפועל עכו. נתניה מדורגת במקום התשיעי עם 30 נקודות, שני מקומות מעל אשדוד, לה 27 נקודות. אשדוד תהיה חייבת לנצח על מנת להיצמד לנתניה ואולי אף לעבור אותה (תלוי בהפרש השערים), ותקווה לאיבוד נקודות של שתי הדולקות אחריה להן משחקים קשים במיוחד. הפועל חיפה תפגוש את מכבי לדרבי חיפאי לוהט, ואילו הפועל פתח תקווה תפגוש בבלומפילד את המוליכה, מכבי תל אביב.

ניצחון אשדודי עשוי לפתוח פער של שבע נקודות מהפועל פ"ת שמתחת לקו האדום, אך הפסד עלול להיות קריטי, מאחר והוא ירחיק את נתניה מהאזור המסוכן וישאיר את אשדוד בעמדה רעה מאוד לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף בו יילחמו כל הקבוצות אחת כנגד השניה בעימותים ישירים.

מכבי נתניה חווה עונה לא פשוטה, במהלכה הסתבר כי הבעלים אלי שגב אינו יכול לעמוד בהתחייבויותיו הכספיות, ובמשך מספר פעמים נאלצו השחקנים לחכות זמן רב לתשלום שכרם. במישור המקצועי נעשה זעזוע כאשר יוסי מזרחי פוטר ובמקומו הגיע רוני לוי, שייצב את הקבוצה ועזר לה לצאת מתחתית הטבלה אל עמדה בה יכלו להתברג בפלייאוף העליון, אך נתניה לא עמדה בלחץ במחזורים האחרונים ותיאלץ להילחם גם היא כנגד הירידה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך