"זה היה מפחיד נורא": רכבת שנסעה לכיוון אשדוד פגעה ברוכב אופניים שנהרג במקום

תחנת רכבת אשדוד

אתמול בשעת ערב מאוחרת התקבלה קריאה במוקד מד"א על רוכב אופניים שנפגע מרכבת בכביש 4 בסמוך ליבנה, הרכבת שיצאה מרחובות ונכנסה לרציף יבנה פגעה בעוצמה ברוכב האופנים, הפרמדיקים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה מסניף 'יבנה' שהגיעו לזירה דיווחו על גבר כבן 30 שנקבע מותו בזירה.

אבי עמר מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי ברוכב אופניים ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מרכבת. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבל.

עשרות נוסעים תושבי אשדוד שהתכוננו לרדת בתחנת אשדוד המרוחקת מרחק חמש דק' נסיעה מיבנה הרגישו בעוצמה את ניסיון הבלימה המאוחר של הקטר, ובשיחה עם אתר 'אשדוד אונליין' מספרים לנו ירון חיים ויוני אדר על התחושות הקשות ברגע התאונה "ישבנו בקרון היחסית קדמי, אך את הפגיעה של הרכבת ברוכב האופנים לא הרגשנו, כיוון שהעוצמה הייתה אדירה, מה שכן הרגשנו זה את הבלימה החזקה של הקטר, ואת העיכוב והלחץ בעקבות הבלימה" סיפר יוני והמשיך "אנשים עפו מהעוצמה, כבר חשבנו על הגרוע מכל, אך למיטב הבנתנו איש לא נזקק לטיפול רפואי".

זמן קצר לאחר התאונה, בשל חשש להיפגעות אדם בקטע המסילה שבין ראשון לציון משה דיין ליבנה מערב, הוזמנו למקום כוחות הצלה. ובהנחיית משטרת ישראל, הופסקה תנועת הרכבות בקטע זה לשני הכיוונים, אך לאחר מספר שעות שב הסדר על כנו, ותנועת הרכבות באזור חזרה לפעול.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך