אדם אריאל סיכם במכבי אשדוד/באר טוביה

מכבי אשדוד/באר טוביה סיכמה עם הפורוורד אדם אריאל מחולון, 22, 1.95, שגדל בהפועל ירושלים. זהו שחקן הרכש השני של הקבוצה לאחר יפתח זיו. היו"ר קיקוז: "מטרתנו לבנות קבוצה צעירה, עם שחקנים השואפים להצליח".

מכבי אשדוד/באר טוביה סיכמה לעונה אחת עם הפורוורד, אדם אריאל מחולון.

אריאל, 22, 1.95 מ', הוא הישראלי השני שצורף לאשדוד לאחר יפתח זיו. המאמן מאיר טפירו מעוניין לחזק תץחילה את הקבוצה בישראלים לפני שיפנה לחיזוק הזרים.

היו"ר מאיר קיקוז נפגש עם השחקן וככל הנראה יש סיכום. כבר בקרוב, אמור השחקן לחתום על חוזהו ולהצטרף באופן רשמי לקבוצה.

אריאל גדל בהפועל ירושלים והיה שייך לנבחרת העתודה. נראה כי המעבר שלו לאשדוד יבטיח לו את דקות המשחק אותן הוא מחפש. מדובר בכישרון שיכול בהחלט לבוא לידי ביטוי באשדוד.

מאיר קיקוז : "אני מאוד שמח על הצטרפותו של אדם אריאל למשפחת מכבי אשדוד, אדם, שחקן צעיר ודינמי, שהיה מבוקש במספר קבוצות, בחר להגיע לאשדוד, מתוך רצון לתרום מיכולותיו ולצבור ניסיון, במטרה להיות בין השחקנים המובילים בכדורסל הישראלי, מטרתנו לבנות קבוצה צעירה, עם שחקנים השואפים להצליח. מאחל לו הצלחה רבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך