יורם אסרף נבחר למנכ"ל רשות הספורט העירונית

היו"ר אסרף
רוצה שיביאו את "הלב" למשחק. היו"ר אסרף. (צילום: פבל)

הוועד המנהל של רשות הספורט העירונית באשדוד בחר היום, שני\ את יורם אסרף למנכ"ל החדש של הרשות. 12 איש ניגשו למכרז, לאחר סינון ראשוני נותרו שלושה, וכאמור אסרף התבשר היום כי הוא נבחר מביניהם. אסרף אמור להיכנס לתפקידו מיידית מאחר שקודמו בתפקיד, מיקי רוזנברג, כבר פרש.

אסרף כיהן בארבע השנים האחרונות כיו"ר קבוצת הכדורסל לגברים "מכבי אשדוד/באר טוביה", וזכה להערכה רבה בתפקידו. כבר לפני כשלושה חודשים הודיע כי יפרוש בתום העונה מתפקידו, וכי יחליף אותו מאיר קיקוז.

אסרף נחשב ליו"ר מוערך ואהוד ואולי מהטובים בליגת העל, והשנה הצעיד את הקבוצה לגמר היסטורי בגביע המדינה, כשהקבוצה ואסרף היו מרחק נגיעה מהגביע. לא רבים ידעו, אבל בעונה הזו , מתחילתה הוא עשה חפיפה למחליפו מאיר קיקוז. דהיינו כבר מתחילת העונה שעברה היה ברור כי אסרף מבקש לעזוב את התפקיד. אבל בניגוד ליו"רים אחרים שעוזבים ולא מעניין אותם מה יקרה, וחלקם אפילו שמח שהקבוצה לא תצליח לאחר עזיבתם, אסרף העביר שנה שלמה של חפיפה לקיקוז, בכדי שהוא והקבוצה יצליחו בעונה שאחריו.

אין ספק כי בתפקיד מנכ"ל רשות הספורט יוכלו ליהנות ממקצועיותו כל ספורטאי אשדוד בענפיה השונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך