מבצע גדול של משטרת אשדוד כנגד שב"חים

עשרות אתרי בניה ובתי עסק נבדקו ביממה האחרונה על ידי שוטרי משטרת ישראל בחשד להימצאותם של שוהים בלתי חוקיים. במהלך פעילות זאת אותרו ונעצרו מספר שב"חים, שניים מתוכם הועסקו, ואף לנו, במוסך בעיר אשקלון. אחד נוסף נעצר בעיר אשדוד לאחר שעל פי החשד החזיק ברשותו אשרת שהייה מזויפת. במהלך היום יובאו החשודים לבית המשפט בבקשה להארכת מעצרם
מבצע גדול של משטרת אשדוד כנגד שב"חים

משטרת ישראל ממשיכה מידי יום בפעילות הממוקדת לאיתור שוהים בלתי חוקיים, הן בפעילות גלויה לאיתורם והן בפעילות מודיעינית נרחבת תוך שיתוף פעולה עם גורמי הביטחון השונים. בפעילות שכזאת שנערכה ביממה האחרונה במספר ערים בדרום, אותרו מספר חשודים לא חוקיים והועברו לחקירה בתחנות המשטרה. חלקם בסיום חקירתם נכלאו והיום, כאמור, תבקש המשטרה להאריך מעצרם בבית המשפט. "לנגד עינינו עומדת מעורבותם ההולכת וגוברת של שב"ח בפעילות חבלנית עוינת והמסוכנות לביטחון הציבור. אנו נמשיך כל העת בפעילות למניעת סכנה לציבור התושבים".

במהלך פעילות אתמול בעיר אשדוד של שוטרי הסיור ויחידת ה"שיטור העירוני", שוטרים ופקחי הרשות המקומית, אותר חשוד כבן 30 תושב יאטה שליד חברון. בבדיקתו הציג אישור שהייה שתוקפו על פי החשד זויף. החשוד הועבר לחקירה במשטרה שבסיומה נכלא והוא יובא היום בפני בית המשפט בבקשה להארכת מעצרו. כמו כן, במהלך הבוקר אותרו על ידי יחידת ה"שיטור העירוני" שני חשודים בשהייה בלתי חוקית נוספים באזור התעשייה בעיר. השניים הועברו לחקירה במשטרה שבסיומה נכלאו.

בפעילות המשטרה בעיר אשקלון, אותרו שני שוהים בלתי חוקיים באחד המוסכים בעיר. השניים עוכבו יחד עם מעסיקם לחקירה במשטרה שבסיומה הם נכלאו וגם הם יובאו במהלך היום בפני בית המשפט בבקשה להארכת מעצרם.

בקריית מלאכי אותרו ביממה האחרונה במהלך פעילות השוטרים לאיתור שוהים בלתי חוקיים בין אתרי הבניה בעיר שישה שוהים שכאלה. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר שבסיומה חלקם נכלאו ויובאו במהלך היום גם הם בפני בית המשפט באשקלון בבקשה להארכת מעצרם. פעילות דומה נערכה גם בעיר קריית גת שם אותרו שני חשודים שבסיום חקירתם שוחררו והורחקו אל מחסום המעבר לשטח מגוריהם.

במשטרה מדגישים כי עם כניסתו של תיקון 26 לחוק הכניסה לישראל, המאפשר למשטרת ישראל להוציא צו סגירה מנהלי ובכך לאסור את השימוש במקום בו בוצעה העבירה או ההלנה, יישאו באחריות מעסיקים ומלינים על שוהים בלתי חוקיים שייתפסו ברשותם, ולכך השלכות של פגיעה כלכלית בעקבות סגירת העסק או מקום ההלנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך