סלטיק דורשת על ניר ביטון 12 מיליון יורו מאספניול

קבוצת אספניול הספרדית, שנרכשה על ידי בעלים סיניים מציעה לסלטיק 7 מיליון לירות שטרלינג (כ-35 מיליון שקלים), עבור ניר ביטון. סלטיק מצידה דורשת 12 מיליון יורו (כ-50 מיליון שקלים). סוכנו דודו דהאן נסע לסקוטלנד לנסוע לגשר על הפערים ולסכם על העברתו של ביטון לספרד.
מחזיקים בגביע

האם ניר ביטון יגיע לליגה הספרדית, לקבוצת אספניול?

על פי פרסומים בעיתונות בחו"ל, הקבוצה הספרדית, מקאטלוניה,  מוכנה לשלם עבור ביטון, שחקנה של סלטיק אלופת סקוטלנד ונבחרת ישראל ובעבר שחקנה של מ.ס אשדוד, 7 מיליון לירות שטרלינג. סכום של כ-35 מיליון שקלים!!

אבל שימו לב, על פי אותם פרסומים, סלטיק לא מוכנה לוותר על ביטון, אלא רק תמורת סכום של 12 מיליון יורו, שזה סכום של כ-50 מיליון שקלים!! בכל מקרה מדובר בסכומים מהגבוהים ששולמו על שחקן ישראלי. רק לשם השוואה מכבי ת"א קיבלה 8 מיליון דולר עבור ערן זהבי, שזה סכום של 30 מיליון שקלים.

סוכנו של ביטון, דודו דהאן, נסע לסקוטלנד על מנת לנסות לגשר על הפערים הקיימים כרגע. אם יצליח לעשות זאת, לא מן הנמנע שבעונה הבאה נתחיל לעקוב אחר ביטון, בספרד ונראה אותו במשחקים מול ריאל מדריד ורונאדלו וברצלונה ומסי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך