משה אוחיון סיכם במ.ס אשדוד

משה אוחיון, קשרה של מ.ס אשדוד סיכם בקבוצה. בפגישה עם ג'קי בן זקן הבעלים, סוכם שיישחק בעונה הקרובה ואח"כ יחליט אם ימשיך כשחקן או יקבל תפקיד מקצועי במועדון. אוחיון עשוי לקבל את סרט הקפטן, לאחר עזיבת מיקי סירושטיין לבני יהודה. אוחיון: אני רואה את עצמי מסיים במ.ס. את הקריירה".
אוחיון יעביא אימון
יעביר אימון. אוחיון ( צילום: נתנאל פריאנטי)
היום שני,  הסתיימה פגישה בין ג'קי בן זקן הבעלים של מ.ס אשדוד לבין משה אוחיון קשרה של הקבוצה במהלכה סוכם על המשך דרכו של אוחיון במועדון לשנים הבאות.
אוחיון ימשיך כשחקן פעיל בשורות הקבוצה בעונה הקרובה ובסיומה יוחלט האם ימשיך כשחקן או שיקבל תפקיד מקצועי במועדון. אגב עם עזיבת מיקי סירושטיין לבני יהוהד, עשוי אוחיון לקבל את סרט הקפטן, אולי במשותף עם אדיר טובול.
משה אוחיון: ״אני מאד שמח על הסיכום עם ג׳קי. זה מאד מחמם את הלב לדעת שהוא מעריך אותי לא רק כשחקן. מ.ס. אשדוד זה הבית שלי ובלב שלם רציתי להישאר פה, להמשיך לעזור לקבוצה אם זה במגרש או מחוצה לו. אני גאה על התהליך שהמועדון הזה עובר ושמח לראות את השחקנים הצעירים מתפתחים ומציגים כדורגל שמח וחיובי. אני רואה את עצמי מסיים במ.ס. את הקריירה ואעשה הכל כדי שהמועדון הזה יצליח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך