פעמיים כי טוב: עובדי פלאפון ייבחרו גם לכנסת וגם לוועד העובדים

שנה לאחר ההסכם הקיבוצי, עובדי פלאפון יוצאים לבחור ועד עובדים, ויש כמובן קשר אשדודי

ביום חמישי הקרוב, יומיים לאחר הבחירות לכנסת ה-20, יתקיימו לראשונה בחירות לראשות ועד העובדים בחברת "פלאפון". החברה יצרה תקדים בעולם הסלולר לאחר שקבוצה מעובדיה התאגדה לוועד עובדים, ונאבקה בהתנגדות החברה להתארגנות העובדים.

רפי ישראל (38), מנהל החטיבה הפרטית המהווה כ-60% מכלל עובדי פלאפון, היה בקבוצה זו, ויחד עם היו"ר הנוכחי ברק לוי, הוא מקווה לקבל את קולות העובדים. רפי, העובד בפלאפון כ-15 שנה, מספר: "למרות ההתנגדות של החברה, הצלחנו להגיע לפסיקה תקדימית, שאסור למעסיק להתערב בהתאגדות של עובדים. התקדים הביא לכך שבכל החברות הסלולאריות התאגדו לוועדים. חתמנו על הסכם קיבוצי, וכעת כשנה אחרי החתימה, אנו יוצאים לבחירות הרשמיות הראשונות. עד עכשיו היינו התאגדות שהחלה את הפעילות באופן מחתרתי, ונאבקה לקבל הכרה.

עכשיו, אנחנו יוצאים לבחירות דמוקרטיות, ומבקשים מהעובדים שיתנו לנו את המנדט להמשיך ולפעול למענם. באשדוד יש מוקד טלפוני לשירות לקוחות ומרכז שירות גדול. מאז שחתמנו על ההסכם הקיבוצי, הם נהנים מתנאים משופרים משמעותית לעומת מה שהיה. היום הם מקבלים דמי ביגוד, העלאות שכר קבועות, עזרה בתשלומם לגני ילדים וקייטנות, נופש חברה ועוד. המיוחד במוקד הטלפוני באשדוד הוא שמחצית מהעובדים הן אימהות חרדיות מחסידות גור. המוקד מנוהל בצורה שתענה על הצרכים שלהן, שתספק את המרחב והתנאים המיוחדים שהן זקוקות להם".

את מטה הבחירות של הקבוצה באשדוד, הנחשבת למשפיעה עיקרית, מרכז יניב אלטיט (32) תושב העיר, העובד בחברה מזה שמונה שנים. אלטיט מנהל את דוכני פלאפון הפרושים בקניוני אשדוד. לצד עבודתו הוא ידוע בעשייתו הציבורית וההתנדבותית, ובימי טרום בחירות אלה הוא פועל באופן נמרץ כדי להבטיח את המשך הכהונה של הוועד הנוכחי. "ההצלחה והעשייה שמעניק ועד פלאפון לעובדי פלאפון בכלל ובאשדוד בפרט, ראויים לשבח", הוא אומר, "ולפיכך מצאתי לנכון להירתם ולעמוד לצידם לטובת ורווחת העובדים. את התוצאות כולם ראו וחוו בשנה האחרונה ואני מאמין שהמשך כהונתם של היו"ר ברק לוי ביחד עם רפי ישראל וחברי הוועד הנוכחיים, יחזקו את העובדים ויעמדו לטובתם, יניבו תוצאות חיוביות שיועילו לרווחת עובדי פלאפון בחברה גם בשנים הבאות. הוועד מעניק תשומת לב אישית, נותן מענה אישי לכל בעיה שיש, מוצא פתרון לכל דבר שעולה. חשוב לממש את זכות ההצבעה, ולמנף את הוועד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך