החלוצים סלאז'ה וזוסשן ייבחנו במ.ס במשחק האימון מול הפועל ר"ג

בשני (18.00, מגרש המכללה) תערוך מ.ס אשדוד משחק אימון מול הפועל ר"ג. במשחק היא תבחן את שני החלוצים הנבחנים בקבוצה. פלסיאנו זוסשן, מקורסאו והארגנטינאי אמיליו סלאז'ה. לאחר המשחק עשויה להתקבל החלטה בעניינם.

מ.ס אשדוד מחפשת חלוץ. ביום שני (18.00, מגרש המכללה), היא תוכל להתרשם משני החלוצים הנבחנים בקבוצה, החלץ פלסיאנו זוסשן, מקורסאו והארגנטינאי אמיליו סלאז'ה. היא תעשה זאת במשחק מול הפועל ר"ג.

הארגנטינאי סלאז'ה, התאמן כבר עם הקבוצה ואילו זוסשן יתאמן לראשונה במשחק עצמו. בקבוצה יתרשמו משניהם ואז תתקבל החלטה בעניינם. אם השניים לא ירשימו ינסו להביא עוד חלוץ למבחנים. המטרה להגיע למחנה עם חלוץ.

פלסיאנו זסחוסחין, 24,  1.88 מ', המשחק בליגה ההולנדית השניה, בקבות אוס ולפני כן בקבוצת "נאק ברדה". החלוץ הוא יליד קורסאו, מושבה הולנדית בדרום הים הקריבי. החלוץ הארגנטינאי. נאק ברדה היא קבוצת בעל עבר מפואר בליגה ההולנדית. לפני שנתיים היא ירדה לליגה השנייה. אגב בעבר הוא שיחק בטוואנטה אסחדה. הארגנטינאי, אמיליו סלאז'ה, 28, שהגיע מארחנטיניוס ג'וניורס. השחקן שיחק בעבר ברוסאריו סנטרל וארסנל מארגנטינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך