נחשף מכתבה האחרון של אסתי וינשטיין ז"ל שהתאבדה באשדוד

לפני כחודש נמצאה אסתי ויינשטין כשהיא ללא רוח חיים ברכבה סמוך לחוף הקשתות, העלמותה ומותה הסעירו את ישראל ימים רבים, כעת נחשף מכתב הפרידה שלה מבני מפחתה

לפני כחודש נמצאה גופתה של אסתי וינשטייין ז"ל ברכבה סמוך לחוף הקשתות וזאת כשבוע לאחר שהותירה מכתב ונעלמה. וינשטיין בת 50, לשעבר חסידת גור וחזרה בשאלה לפני כ-8 שנים ועקב כך בחרו שש מתוך שבע בנותיה לנתק איתה קשר, מה שהוביל אותה ליטול את חייה.

כך כתבה וינשטיין במכתבה האחרון:
"משפחה אהובה שלי, לאחרונה הבנתי שאני חולה ותלותית. זה כמו שהייתי נפגעת בתאונת דרכים והופכת לנכה בכל גופי, הרי ברור שהייתם מבינים אותי אם לא הייתי רוצה לחיות, זה ב־ד־י־ו־ק מה שאני מרגישה עכשיו. חולה בכל הגוף, תלותית בקשר שלי איתכם, מנסה להרגיע את עצמי לשווא בכדורים ולא מוצאת מרגוע לנפשי.

לא רוצה להמשיך ולהיות מעמסה עליכם, משפוחה שלי, יקרים שלי, אתם הכי נפלאים ומושלמים בעולם!! לא רוצה שתצטרכו בכל בוקר, צהריים וערב לדאוג לשלומי, לברר אם אני בסדר ולהיות מוטרדים מכל פעם שאני לא עונה או לא נשמעת במיטבי…

לצערי, כתיבת הספר החזירה אותי חזק מאוד אל העבר, והפצעים הכואבים החלו לשתות דם שהפך למוגלה והתפשט לכל הגוף באופן שלא מאפשר לי להבריא ולאסוף כוחות לבנות שוב מחדש חיים חדשים לאחר שלאחרונה שוב הבנתי לעומק כמה הכעס של הילדים עדיין גדול ורב וכמה רחוק הסיכוי שיסכימו לדבר איתי אי פעם…אני מבקשת מאבא ואמא אישית סליחה על כל עוגמת הנפש הרבה שגרמתי להם ומתחננת לפניהם בקשה אחרונה — שיקרבו את תמי ואת בנה ויעשו הכל כדי שיקבלו אותם במשפחה. רוצה שתמסרו לשלמה שיבין שבמשפט שלמה אני נהגתי כמו אמא אמיתית!! הוא גזר את הילדים שלו ל־2 ואני שלחתי אותם שלמים אליו!!!!!

אני לא כועסת על שתי הבנות אבל מאוכזבת מאוד על שלא האמינו לבקשותיי החוזרות ונשנות לשמוע אותי ושלא השכילו להבין שלא ייתכן שעזבתי את כל מה שהיה לי בגלל סיבות שוליות. הן היו צריכות לקום ולעמוד על רגליים אחוריות ולדרוש לדעת את כל האמת על מה שקרה, וברור לי שאם הייתי זוכה מהן להכרה ולהבנה לא הייתי מגיעה לרגע הזה. האחרות היו קטנות מדי כדי להבין. מבקשת מכן בנותיי הקטנות סליחה ומחילה על הצער שגרמתי לכן, באמת שהתכוונתי להעביר אתכן בשלמות למקום שהאמנתי שיהיה לכן בו הכי טוב. מאחלת לכן שיהיה לכן טוב, ואיפה שלא טוב לכן — אל תישארו! וכולם, כולם!! בבקשה תתאחדו ותהיו בקשר עם תמי ובנה הנפלאים!!!!

לא מאמינה במושג “קדושת החיים” ולדעתי ההחלטה של כל אדם היא אינדיבידואלית ומי שלא טוב לו בעולם צריך לכבד את הרצון שלו לוותר על השהייה הארוכה וחסרת המשמעות כאן. לכבד את האחר, גם בהחלטותיו, גם אם הן לא נוחות לסביבה. אל תשקיעו הרבה בטקס, משהו צנוע, עם המון פרחים כמו שאני אוהבת ואולי שיר מרגש, שקשה לי כרגע להחליט מה הוא יהיה אבל אני סומכת עליכם. ותדעו שזה מה שבחרתי שהכי טוב בשבילי וגם אם תגידו שאני אנוכית, מקבלת באהבה את חוסר ההבנה שלכם מהעייפות שלי.

לאמא האהובה שלי, שהיו לי איתך שנים קשות, כמו שבטח תקראי בספר.. אבל בשנים האחרונות הוכחת את עצמך, במיוחד כשהייתי בדרום אמריקה, (הועתק מאשדוד אונליין) גרמת לי להרגיש שאת שמחה שטוב לי! אני אוהבת אותך מאוד. חנוך וישראל אהוביי — ישראל, אני מעריכה אותך מאוד כבן אדם וכפסיכולוג, וחנוך, היית שם בשבילי ותמיד ידעתי שאני יכולה לפנות אליך בכל מצב. בהצלחה בביזנס החדש!

תעשו הכל!! שאנשים ישמעו על הספר ויקראו אותו! הספר טוב, וחשוב שיקראו אותו כמה שיותר דוסים.

נשיקות חמות לבן של תמי, הילד הכי מקסים בעולם! מאחלת לו רק טוב ואושר כל הימים! תביאו לו את המחשב הזה, מתנה ממני. תמוש אהובתי הנפלאה, היית האור בחיי בכל השנים האלה, את מאירה מבחוץ ומבפנים, אמיצה, חכמה, רגישה והכי חשוב חזקה מספיק כדי להתגבר על הקושי הזמני שתחווי בתקופה הקרובה!

נשיקות. חיבוקים. אהבה לכולכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך