בעוד כחודש יפתח יעקב טומרקין מאשדוד את הופעתו באולימפיאדת ריו

השחיין האולימפי מאשדוד, יעקב טומרקין, יפתח ב7.8 את הופעתו באולימפיאדת ריו, במוקדמות 100 מ' גב. ב10.8 יתחרה במקצה החזק שלו 200 מ' גב. בינתיים הציגו בוועד האולימפי את בגדי הים החדשים איתם ישחו השחיינים הישראלים, בניהם טומרקין. טומרקין: "ההתרגשות תתחיל כשאמריא לשם".

אולימפיאדת ריו מתקרבת. גם לאשדוד יש נציג ובכיר מאוד באולימפיאדה. זהו השחיין, יעקב טומרקין, שבעוד כחודש ייכנס למעגל התחרויות וייצג את ישראל בבריכת השחייה.

ב-7.8 ייפתח טומרקין את השתתפותו במקצה ה-100 מ' גב. 3 ימים אח"כ בעשרה ביולי, הוא יתחרה במקצה החזק שלו 200 מ' גב ויש הרואים בו מועמד למדליה אולימפית. קל זה לא יהיה, אבל בהחלט אפשרי.

בינתיים הציג הוועד האולימפי את בגדי הים החדשים של שחייני נבחרת ישראל בריו. גם טומרקין היה בין המציגים. בגדי הים הם של הספונסרית "ספידו". טומרקין פרסם בדף הפייסבוק שלו את התמונה עם הכיתוב, "קדימה ישראל".

טומרקין: "עדיין אין התרגשות, אבל אני מאמין שברגע שאמריא לריו ה"פרפרים" יתחילו להופיע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך