מיקי סירושטיין בדרך לבני יהודה

מיקי סירושטיין, בלמה של מ.ס אשדוד ומי שהיה הקפטן שלה בעונה שעברה, בדרך לבני יהודה. סירושטיין אישר: "זה כנראה ייסגר בתחילת השבוע". ההפסד למ.ס אשדוד במשחק האימון בחמישי, זרז את העסקה.
מיקיסי
9999

אם לא יקרה משהו של הרגע האחרון, הרי שבתוך מספר ימים, יהפוך מיקי סירושטיין, בלמה של מ.ס אשדוד ומי שהיה הקפטן שלה בעונה שעברה (בצוותא עם אדיר טובול) לבלמה של בני יהודה. סירושטיין אגב איש את הדברים בשיחה איתו: "אני מאמין שזה ייסגר בתוך כמה ימים".

פרט מעניין הוא\ שבני יהודה קיבלה את ההחלטה לזרז את עסקת סירושטיין, דווקא לאחר משחק האימון מול מ.ס אשדוד בחמישי האחרון. בני יהודה נראתה חלשה מאוד, במיוחד בחלק ההגנתי, בהפסד 2:0 למ.ס אשדוד. בסיום המשחק, המהמאן אריק בנאדו הבין שעליו להחתים מיד בלם  והוא דחף להביא את סירושטיין.

מיקי סירושטיין 27, הצטרף בשנת 2012 למ.ס אשדוד, אליה עבר מהפועל רעננה ומאז הוא שיחק בשורותיה. כעת אם יעבור לבני יהודה, זו תהיה הקבוצה השלישית בקריירה שלו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך