החלץ פלסיאנו זוסשן, מקורסאו, מגיע למבחנים במ.ס. הארגנטינאי אמיליו סלאז'ה נחת.

במ.ס אשדוד מחפשים חלוץ. בתחילת השבוע ינחת החלוץ פלסיאנו זוסשן, 24, 1.88 מ', המשחק בליגה ההולנדית השניה, בקבוצת "נאק ברדה". החלוץ הוא יליד קורסאו, מושבה הולנדית בדרום הים הקריבי. החלוץ הארגנטינאי אמיליו סלאז'ה, נחת בארץ וייבחן אף הוא. עדיין עוקבים מה קורה עם קורדיירו..

לאחר שסיימה את חיזוק ההגנה, עם מגן שמאלי ובלם קרואטי, ממשיכה מ.ס אשדוד לחפש את שחקן החיזוק הבא, בהתקפה.

בתחילת השבוע יגיע ארצה למבחנים החלוץ פלסיאנן זסחוסחין, 24,  1.88 מ', המשחק בליגה ההולנדית השניה, בקבוצת "נאק ברדה". החלוץ הוא יליד קורסאו, מושבה הולנדית בדרום הים הקריבי. החלוץ הארגנטינאי. נאק ברדה היא קבוצת בעל עבר מפואר בליגה ההולנדית. לפני שנתיים היא ירדה לליגה השנייה. אגב בעבר הוא שיחק בטוואנטה אסחדה.

בינתיים הגיע למבחנים גם החלוץ הארגנטינאי, אמיליו סלאז'ה, 28, שהגיע מארחנטיניוס ג'וניורס. השחקן שיחק בעבר ברוסאריו סנטרל וארסנל מארגנטינה.

בלי כל קשר לזה, מחכים במ.ס אשדוד לראות מה יתפתח עם החלוץ מאורסיו קורדיירו, ששיחק בעונה שעברה באשדוד. בקבוצה עוקבים אחרי השחקן שמתאמן בקרית-שמונה. אם יוחלט להשאילו, הוא יגיע לאשדוד.

מיקי סירושטיין הבלם, מחזור על ידי מספר קבוצות. נראה כי בני יהודה, שצריכה בלם בצורה דחופה, רוצה את סירושטיין, שמצידו אמר כי התפתחויות יהיו בקרוב. גם מכבי חיפה ומכבי ת"א, גילו בעבר התעניינות בשחקן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך