גברת פוליאקוב, תתביישי לך!

למען האמת, לא תכננתי לצפות בסדרה החדשה שעלתה לא מכבר ב"הוט", תחת השם "הפוליאקובים", בה רואים את כל שבט פוליאקוב מתנהל בצורה רדודה, גסה ומעליבה. יחד עם זאת, זה כלל לא מפתיע שיש לסדרה רייטינג לא רע בכלל, כי זה מה שהרגילו אותנו בשנים האחרונות - כמה שיורדים יותר נמוך, כך אפשר לגרום לבאז מעניין, שמוביל בין השאר לשיחות הסלון להתעסק בקללות של יעל פוליאקוב, בשפה הוולגארית של האמא שוש, כשגם האחים במשפחה המוזרה הזו לא יכולים להתמודד על מקום בבית הספר לנימוסין והליכות ע"ש חנה בבלי.
גברת פוליאקוב, תתביישי לך!
צילום: יח"צ

למען האמת, לא תכננתי לצפות בסדרה החדשה שעלתה לא מכבר ב"הוט", תחת השם "הפוליאקובים", בה רואים את כל שבט פוליאקוב מתנהל בצורה רדודה, גסה ומעליבה. יחד עם זאת, זה כלל לא מפתיע שיש לסדרה רייטינג לא רע בכלל, כי זה מה שהרגילו אותנו בשנים האחרונות – כמה שיורדים יותר נמוך, כך אפשר לגרום לבאז מעניין, שמוביל בין השאר לשיחות הסלון להתעסק בקללות של יעל פוליאקוב, בשפה הוולגארית של האמא שוש, כשגם האחים במשפחה המוזרה הזו לא יכולים להתמודד על מקום בבית הספר לנימוסין והליכות ע"ש חנה בבלי.

כך או אחרת, ההתנהגות המזעזעת של האם שוש (אוי, בטח פולי האהוב מתהפך בקברו מול ההתנהגות הבלתי אפשרית של רעייתו…), גרמה לכך שחברים אמרו לי שאני חייב לצפות בפרק השביעי בסדרה, כי העיר אשדוד עלתה לכותרות ולא בקונוטציה החיובית.

וזה סיפור המקרה. ילדיה של שוש החליטו כי הם רוצים למכור את הבית היוקרתי בצפון תל אביב, במחיר של 18 מיליון שקל, ולשם כך פרסמו את הבית ביד 2. זוג צעיר מאשדוד הגיע להתרשם מהדירה, ללא ידיעתה של האם שוש, ובזמן שהם ערכו סיור בבית המרווח והמרשים, שוש חזרה מתצוגת אופנה ולא הבינה מה קורה מתחת לאפה. גברת פוליאקוב לא אהבה את המהלך הדיסקרטי שהובילו שלושת ילדיה והגיבה בהתאם, עם העלבות והקנטות לעברם. עד כאן זה בסדר, מדובר בבעיה משפחתית. אבל בשלב מסוים, לאחר שהזוג האשדודי עזב את הבית, שוש אמרה בבוז: "אתם רוצים למכור את הבית מבלי שאני אדע, תתביישו לכם…". לאחר שהבנים אמרו שהיא העליבה את הזוג מאשדוד, היא ענתה בקול מתנשא ומעליב: "אשדודדדדד…", כאילו רוצה לומר את דעתה על העיר המדהימה שלנו.

הייתי שמח גברת פוליאקוב להגיע עם רכבי הצנוע עד לצפון ת"א, לעזור לך לעלות לרכב ולעשות את הדרך הלא ארוכה לעיר הנמל. אני רוצה לעשות לך סיור ברחבי העיר, שתראי את ההתפתחות המדהימה של העיר אשדוד, זו שאת מזלזלת בה מאחר ומבחינתך היא מחוץ למדינת תל אביב. אשדוד של שנת 2016 לא נופלת מאף עיר אחרת בארץ, ולדעתי ולדעת רבים היא אחת הערים המתקדמות והיפות בישראל.

בעבר העיר סבלה מתדמית בעייתית, ולמרבה הצער קברניטי העיר בעבר לא עשו דבר וחצי דבר לשנות את הסטיגמה שנדבקה בעיר. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, החליט שהוא הופך את אשדוד לעיר הישראלית, עם אירועי תרבות ופסטיבלים שהפכו לשם דבר בארץ ובעולם. מעבר לכך, העיר עברה מתיחת פנים משמעותית, עם פארק רחב ידיים שכמעט ואין כדוגמתו בכל הארץ, משכן לאומניות הבמה מהיפים בישראל, בתי מלון חדישים ומרכזי קניות רחבי ידיים.

במילה אחת אומללה שוש פוליאקוב עשתה נזק נקודתי לאשדוד, אבל אל מול העשייה והתגובות הטובות שיש בתחומים רבים, אשדוד עושה התקדמות תדמיתית מדהימה למרות שוש פוליאקוב. בינתיים היא תמשיך לעשות צחוק מעצמה ומהמורשת העוצמה שהותיר בעלה האהוב, ואנחנו נהנה מהעיר המדהימה שלנו.

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך