היום: מדרחוב רוגוזין חוזר עם המון פעילויות לילדים ומבוגרים

היום (חמישי) בין 19:000-ל 23:00 המדרחוב של רוגוזין חוזר לפעילות אחרי שנה - עם נוי והדר, חגיגת רחוב, פינות יצירה, אמני רחוב, דוכני מזון, תכשיטים, קעקועי חינה וציורי גוף, סדנאות, מוזיקה ועוד
היום: מדרחוב רוגוזין חוזר עם המון פעילויות לילדים ומבוגרים

מדרחוב רוגזין, ברובע א', ייפתח היום בשעה 19:00 ואחד מרחובות העיר הוותיקים של העיר יהיה ססגוני ולאורכו יבלו תושבים רבים במשך שעות וייהנו מפעילות מגוונת. בכל שנה מושך אליו המדרחוב אלפי תושבים שמיגעים ליהנות מהופעות ,סדנאות יצירה ובעיקר מאווירה קסומה ובילוי משפחתי אטרקטיבי ואיכותי ללא תשלום .

שלוש במות אומנים, מופעי רחוב, נגנים, מוזיקאים, קוסמים, ליצנים, פינות ישיבה, סדנאות וכו' יתפרסו לאורך השדרה המקום המקסים והתוסס הזה ביצירה רב גונית ועשירה.הקהל הרחב מוזמן להיות שותף לחוויה לפגוש את האמנים ולהנות מפעילויות וסדנאות לכל המשפחה.

הערב יופיעו על הבמות המרכזיות

הבמה המרכזית – נוי והדר ( ממוקמת ליד המזרקה הישנה )
נוי והדר , תאומות זהות בנות 16 הן כוכבות פופ ותופעת רשת עם למעלה מ2,500,000 מיליון צפיות ביוטיוב לוידאו קליפים בכיכובן ולמעלה מ100,000 עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם. בסדרה שלהן הנושאת את שמן "נוי והדר", הן מייצרות קליפים מקוריים, מדסקסות על בעיות מחיי היום יום של בני גילן וכל זאת בשפה ובסטייל הייחודי להן. במופע הבימתי המושקע "נוי והדר – המסיבה" יקפיצו נוי והדר את הקהל ויבצעו ממיטב הלהיטים שלהן ומשירי הסדרה בכוריאוגרפיה מושקעת ובליווי רקדניות. את המופע של נוי והדר תקדים הופעת DJ שתפתח את המסיבה.

במת הילדים תארח 2 מופעים הערב – (ממוקמת בתחילת הרחוב מצד דרום)
אפונה וגזר – מופע מוסיקלי מרגש לילדים השירים של מיטב האומנים הישראלים שכולנו גדלנו עליהם

צוציק בארץ השמחה – צוציק מגיע אל הילדים הישר מארץ שמחה המופלאה ומלמד אותם כמה חשוב תמיד להיות שמח ,מופע קומי ומוסיקלי .

789k

במת קסמים – עודד ומורן קסם- מופע ליצנות ,להטוטנות ואש בינלאומי
סוד כוחו של המופע של מורן “קסם” הוא באינטראקציה הייחודית שיוצר האמן עם הקהל, משם נובעת האיכות ההומוריסטית והבידורית של המופע. הליצנות האיכותית של מורן נגישה לקהל ונמתחת בין הומור חריף לרגישות אינטואיטיבית כלפי הקהל שמולו. מופעו של מורן “קסם” עלה בהצלחה ברחבי העולם כבר יותר מאלף פעמים, הקהל נשבה בקסם המופע. פעם אחת אף פעם לא תספיק, הקהל תמיד שב לצפייה נוספת ותרגש כאילו זו הפעם הראשונה.

מה עוד צפוי לנו במדרחוב רוגוזיון היום ?
לאורך השדרה יהיו מופעי רחוב ,פסלים חיים ,הולכי קביים ,משחקי, כליזמרים, הרכבים אתניים משחקי רצפה לילדים ועוד. בסיום המשחק ולאחא שכולם הצטלמו עם הפסלים החיים תוכל המשפחה להמשיך לאטרקציות נוספות ולכיוון דוכני היצירה שבכל שנה מושכים אליהם מבלים רבים והשנה יוכלו ליצור כולם ביחד צורות בגבס ,למלאות בקבוקי חול צבעוניים ולסיום לשזור צמות ולא לשכוח להצטלם ולעלות לפייס .

גם ממתחם הסדנאות יקיים השנה סדנאת פסיפס וסדנת כדור אורות וכלל הפעילות והאווירה יצרו אפשרות בילוי נוספת לכלל ההופעות ופעילות הפנאי אשר התקיימה השבוע מידי יום .

הסדרי תנועה
האירוע יתקיים בין השעות 19:00 עד 23:00
הרחוב ייסגר בימי חמישי החל משעה 17:00 ועד לשעה 23:00.
הרחוב ייסגר מהרמזור של רח' יצחק הנשיא ועד הרמזור ברח' שבי ציון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך