דיאנטה גארט לא ימשיך כנראה במכבי אשדוד/באר טוביה

במכבי אשדוד/באר טוביה, רצו מאוד לראות את הזר דיאנטה גארט ממשיך עונה נוספת. לאחרונה הוא הודיע להם שהוא עומד לחתום בקבוצה אחרת. גארט לא מוכן להגיד היכן. הוא מצטרף גם לצ'ארלס תומאס שלא ימשיך. עוד שחקנים שהקבוצה רצתה סיכמו בקבוצות אחרות. נסטורנקו בנהריה ואלטיט כנראה בקריית-גת. המאמן טפירו ממשיך לחפש חיזוק.
דיונטה גארט אחרי סל
דיונטה גארט מהטובים במחצית באשדוד. (צילום לירון מולדובן באדיבות מנהלת ליגת הכדורסל)

דיאנטה גארט, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, בעונה שעברה, הודיע לראשי הקבוצה כי ככל הנראה לא ימשיך.

בקבוצה רצו מאוד את גארט. הוא אחד משני הזרים אשר הקבוצה סימנה שימשיכו מהעונה שעברה, בצוותא עם צ'ארלס תומאס. כמו שזה נראה כרגע, שניהם אל יהיו. גארט הודיע כי קיבל הצעה מקבוצה באירופה ואינו מכון לגלות מהיכן. בקבוצה שללו שמדובר בקבוצה מישראל. גם תומאס כבר הודיע בעבר כי לא ימשיך.

גם שחקנים ישראלים שהקבוצה רצתה ואף בדקה איתם, איגור נסטורנקו ובן אלטיט סיכמו בקבוצה אחרת. נסטורנקו בנהריה ובן אלטיט כנראה בקריית גת. המאמן מאיר טפירו ממשיך לחפש ישראלים נוספים, אבל ברור לו שקל זה לא יהיה, במיוחד במגבלות התקציב של אשדוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך