הבלם הקרואטי נינו גאלוביץ' מתקרב למ.ס אשדוד

בחמישי (18.00) תערוך מ.ס משחק אימון מול בני יהודה, בשכונת התקווה. אבל נראה כי הבלם הקרואטי, נינו גאלוביץ' כבר מרשים והוא מתקרב לקבוצה. במשחק מול בני יהודה ניתן היהי להתרשם ממנו. גם הבלם הניגרי סטפן אזא אמור להיבחן בחמישי. במשחק יהיה ניתן להתרשם מהמגן השמאלי החדש של הקבוצה, הקרואטי ברוצ'יץ'.
בשדה התעופה

אומנם ביום חמישי חמישי עשויה להתקבל החלטה סופית בעניין הבלמים הנבחנים, הניגרי סטפן אזא והקרואטי נינו גאלוביץ', אבל נראה כי גאלוביץ' מרשים ומתקרב לקבוצה. גאלוביץ' כבר ערך אימון מלא עם הקבוצה והותיר רושם טוב באימון. בחמישי הוא ישחק עם הקבוצה במשחק האימון (18.00) מול בני יהודה.

מי שעוד מתאמן עם הקבוצה וייטול חלק במשחק האימון , הוא הבלם הנוסף, סטפן אזא. צריך לזכור כי אזא רק הגיע לפני פחות מ-24 שעות. בכל מקרה לאחר משחק האימון בשכונת התקווה מול בני יהודה, תהיה הערכה לגביו.

במשחק מול בני יהודה ניתן יהיה גם להתרשם לראשונה מהמגן השמאלי של החדש לש הקבוצה קרלו ברוצ'יץ', אשר זה היה משחק האימון הראשון שבו ייטול חלק. לגבי הקשר האסטוני יהודי סטניסלב גולדברג, הוא יקבל הזדמנות להוכיח עצמו עד המחנה בסלובניה ב-17 ביולי.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך