מעורר דאגה: כך ניסה אשדודי לפתות ילדה בת 13 באינטרנט

מבצע משטרתי רחב היקף הוביל לתפיסת שבעה גברים, בינהם תושב אשדוד שניסו לפתות באינטרנט ילדה בת 13, שלחו לה תמונות וסרטונים של איבר מינם וביקשו ממנה לשלוח תמונות שלה עירומה. בנוסף, חלק מהנאשמים הדריכו את הילדה כיצד תענג את עצמה מול תמונותיהם

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (רביעי) שבעה כתבי אישום לבית משפט השלום בחיפה בגין ניסיון ביצוע עבירות מין בקטינה. החשודים בינהם אחד מאשדוד, נתפסו בעקבות מבצע של יחידת הסייבר ממחוז חוף במשטרה, בה אחד משוטרי היחידה נכנס לצ'אטים באתר "תפוז" והתחזה לנערה בת 13.

כתב אישום הוגש נגד בן 29 מאשדוד, שם נכתב כי גם הוא כינה עצמו בשמו ובגילו האמיתיים. הוא שלח לילדה שתי תמונות שלו נוגע בעצמו, וטען שהיא "ילדה סקסית". לאחר מכן, שאלה אם ראתה אי פעם איבר מין גברי.

בכתב האישום נגד דרור חורי, בן 33 מאשקלון, נרשם כי הציג את עצמו בצ'אט כאלון, קצין בן 28, וכי שלח לילדה באמצעות הווטסאפ תמונות של איבר מינו וכי שידל את הילדה לשלוח לו תמונות שלה בעירום. בנוסף, שאל אותה מה גודל החזה שלה.

יצחק סובוצקי, בן 37 מחיפה, קרא לעצמו בצ'אט "יפיוף סקסי" ושאל את הילדה בצ'אט אם היא בתולה, ואם ראתה בעבר איבר מין זכרי. כשהגיעו לשיחת הווטסאפ, שלח סובוצקי לילדה תמונות של איבר מינו וביקש ממנה לשלוח לו תמונות שלה.

בן טפירו, בן ה-27 מבת ים, דווקא הציג את עצמו בצ'אט בשמו ובגילו הנכונים. אך כשהגיע על מנת לשוחח עם הילדה בת ה-13 בווסטאפ, התחזה לגבר בן 19, ושלח לילדה סרטון ותמונות שלו מענג את עצמו, וביקש מהנערה לענג את עצמה כשהיא צופה בהם.

אמש פירסמה המשטרה כי לפני כשבוע נעצר תושב אשדוד בשם ג'יימס בלונד חשוד בביצוע עבירות מין בנערות ובהדחת נערים לסמים. בלונד הוא אדם מוכר באשדוד וידוע כקופץ פארקור שנוהג לטפס על בניינים ומנופים. במשטרה מבקשים את עזרת הציבור באיתור קורבנות נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך