מכבי אשדוד/באר טוביה מתענינת באלישי כדיר

לאחר שצירפה את יפתח זיו מבני הרצליה, ממשיכה מכבי אשדוד/ באר טוביה לחפש עוד ישראלים לקבוצה. השם החם הבא הוא אלישי כדיר, ששיחק בהפועל אילת, אבל בעברו גם אליפות עם מכבי ת"א. המהמאן טפירו והיו"ר קיקוז מבטיחים כי הסגל שיועמד השנה יהיה לא פחות טוב מהעונה הקודמת.
אלישי כדיר

לאחר שהחתימה היום את יפתח זיו, ממשיכה מכבי אשדוד/באר טוביה לנסות להתחזק. השחקן הבא שמגלים בו עניין ועשויים להיכנס איתו למו"מ הוא הפאוור פורוורד, אלישי כדיר, מהפועל אילת.

כדיר, 28, 2.03 מ', שיחק בהפועל אילת. אבל ברקורד שלו קבוצתו כמו מכבי ת"א, הפועל ירושלים, גליל עליון ומכבי חיפה. הוא היה בשנת 2010, שחקן העונה בישראל. מדובר בחיזוק חשוב ומשמעותי, שאם אשדוד תצליח להביאו, אין ספק שעשוי לשדרג אותה.

באשדוד מרוצים מאוד מצירופו של זיו מבני הרצליה, מנסים להמשיך באותו הקו. המאמן מאיר טפירו והיו"ר מאיר קיקוז, עובדים על סגל הקבוצה מסביב לשעון. השניים מבטיחים כי הסגל שיועמד בעונה הקרובה, יהיה לא פחות טוב מזה של העונה הקודמת. בקבוצה רוצים לעמוד בתקציב הקבוצה שיעמוד על כ-7.2 מיליון שקלים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך