הבלם סטפן אזא לשעבר נבחרת ניגריה, הגיע למבחנים במ.ס אשדוד

בלם נוסף, הגיע למבחנים במ.ס אשדוד. המדובר בניגרי סטפן אזא, 22, 1.96 מ', ששיחק ב-2015 בנבחרת ניגריה ובנבחרת הצעירה של ארצו. הוא משחק בקבוצת סאנשיין סטארס. אזא יתאמן ברביעי עם הקבוצה ובחמישי ייבחן מול בני יהודה. גם הבלם הקרואטי נינו גאלוביץ', ייבחן באותו המשחק. אגב אז גם תהיה הזדמנות להתרשם לראשונה מהמגן קרלו ברוציץ'.
שחקנים מחובקים

בלם נוסף הגיע למבחנים במ.ס אשדוד. המדובר בבלם הניגרי, סטפן אזאה, 22, 1.96 מ', שהיה שייך ב-2015 לסגל נבחרת ארצו ולסגל הנבחרת הצעירה. אזאה נחת לפנות בוקר ויתאמן ביום רביעי עם הקבוצה.

אזא מצטרף לבלם הנוסף שכבר הגיע בשני, הקרואטי נינו גאלוביץ', 24 ושניהם יחד שיתאמנו כאמור ברביעי, ייבחנו בחמישי במשחק האימון מול בני יהודה, (18.00) בשכונת התקווה. באותו משחק אגב יהיה ניתן לראשונה מהמגן השמאלי החדש של הקבוצה, קרלו ברוציץ', אשר הצטרף למ.ס אשדוד וצפוי לחתום על חוזה ל-3 עונות.

אזא וגאלוביץ', ינסו להרשים את הצוות המקצועי בראשות רוני אואט ועידן בן אבו, אבל לא מן הנמנע כי אם לקבוצה יגיעו עוד בלמים להיבחן. המטרה היא לנסות לצרף בלם עד ליציאה למחנה האימון של הקבוצה בסלובניה, ב-17 בחודש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך