הקשיש, האישה השניה והמאהב

הגבר הקשיש והחולה לא רצה שאישתו השניה תעזוב אותו ולכן הוא הסכים שהיא תעשה משהו יוצא דופן. בסופו של דבר זה עלה לו מאוד ביוקר

פרשיה מוזרה נדונה בימים אלה בבית הדין הרבני. גבר קשיש שלקה בסוכרת ורותק לכיסא גלגלים, הסכים כי אשתו השנייה תחזיק מאהב, ואף הסכים כי הלה יגור יחד איתם בדירתם. בימים אלה, לאחר שמצבו הבריאותי של הקשיש התדרדר עוד יותר והוא הפך דמנטי, הגיש הקשיש תביעה נגד האישה, בה נטען כי היא ומאהבה מנצלים את מצבו הבריאותי הקשה וחיים על חשבונו.

עו"ד אלינור ליבוביץ', המייצגת את האישה, טוענת כי מאחורי התביעה עומדים בניו של הקשיש מנישואיו הראשונים, והיות והוא דמנטי, אין הוא כשיר להגיש תביעה גירושין. מעבר לכך, טוענת עו"ד ליבוביץ' כי האשמות בתביעתו מופרכות, נובעות מבצע כסף של הבנים הרוצים לרשת את אביהם בעודו בחייו, וכי המאהב התגורר בבית השניים בהסכמתו המפורשת של הבעל, עוד לפני שהפך לדמנטי.

חייהם המשותפים של בני זוג מבוגרים, שאלה להם נישואים שניים, ידעו עליות ומורדות. הגבר הקשיש סבל לאורך חייו ממחלות שונות, ובשנים האחרונות התקשה ללכת, ונזקק להפך למרותק לכיסא גלגלים. לדברי עו"ד אלינור ליבוביץ', הקשיש הסכים לפני מספר שנים, בדעה צלולה, כי לאישה יהיה מאהב, נוכח מצבו הבריאותי הקשה וקשייו בתפקוד, ושאותו מאהב אף יגור עמם בביתם.
כך, המאהב לן מספר פעמים בשבוע בבית הצדדים, בעוד מצבו הבריאותי של הבעל הלך והחמיר, עד שאושפז בבית החולים לפני כשנתיים. עם שחרורו, עבר הקשיש לגור בבית אחד מבניו למשך חודשיים, עד אשר עבר לבית אבות, לקבלת כל השירותים להם הוא נזקק.

בניו של הבעל: "המאהב כפה את נוכחותו על אבינו"
לדברי עו"ד ליבוביץ', למרות שהגבר במצב דמנטי, הוגשה בשמו תביעה, לפיה הוא מבקש להתגרש מאשתו הנוכחית, ולעצור בעדה מניהול הכספים המשותפים. מתביעת הקשיש לגירושין והפרדה רכושית, האישה ניתקה איתו מגע מרגע שעבר לבית אבות, ואף משכה סכום כסף גבוה מחשבונם המשותף. "אין לתובע יכולת להשתמש בכספים שחסך במשך חייו לאור מעשי האישה והברחת כסף מחשבונם המשותף, והיא גורמת לו לסבל מיותר ולצבירת חובות מיותרים", טוען הקשיש בכתב התביעה שהגיש נגד אשתו.

לטענת עו"ד ליבוביץ', הדברים המיוחסים לה בתביעה הינם שקרים וחצאי אמיתות. "הגבר הסכים בעברו לכך שלאשתו יהיה מאהב, שיגור עמם בדירה", היא אומרת. "כעת, משהפך לדמנטי, לקחו אותו לביתם ילדיו מנישואיו הקודמים, והחליטו להציג מצג שווא כאילו האישה ומאהבה גוזלים את כספו. תביעת הגירושין דינה להידחות, מפני שהגבר דמנטי ואינו אחראי למעשיו, ועל כן תביעת הגירושין שלו אינה כנה. למעשה, משתמשים התובעים באביהם הקשיש כבובה על חוט ומנסים להשתלט על רכושה של אשתו ושלו, בעודו בחייו". התביעה נידונה בימים אלה בבית הדין הרבני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך