ניצחה את המחלה לפני 4 שנים, ונכנעה לה

מלאני אזולאי (52) הייתה דמות מוכרת ואהובה באשדוד, לפני ארבע שנים חלתה במחלה קשה, וכנגד כל הסיכויים החלימה , בשנה האחרונה שוב חלתה, ולמרבה הצער בשבת האחרונה הרימה ידיים ונכנעה.

ישנן דמויות באשדוד שגם אם הן לא אוחזות בתפקידים בכירים או במשרות רמות, יש בהן משהו מיוחד שגורם לאשדודים רבים להתחבר אליהן. ההגדרה הזו הייתה תפורה למידותיה של מלאני אזולאי, שנפטרה בשבת האחרונה לאחר שנלחמה ונאבקה במחלה הארורה.

מלאני (52) תמיד הייתה במרכז העניינים וחייכה אל העולם גם בימים הקשים ביותר. היא גידלה שלושה ילדים כאם חד-הורית, ועשתה זאת בהצלחה. בעבר הרחוק עבדה במטבח במשטרת אשדוד, לאחר מכן בתעשייה האווירית ובשנים האחרונות עבדה בחנות הבגדים "קוקטייל" ברובע א'.

לפני ארבע שנים התבשרה כי חלתה במחלה הארורה, ולמרות המצב הרפואי המורכב, היא נלחמה והצליחה כנגד כל הסיכויים לנצח את המחלה. "זה היה מדהים, במקום שאנחנו נעודד אותה באותם ימים, היא עודדה וחיזקה אותנו ותמיד הבטיחה שהיא תנצח את המחלה, ואכן כך עשתה", אמרה אחת מחברותיה.

לפני כשנה לערך מלאני התבשרה כי המחלה חזרה שוב לגופה, ולמרות הרצון שלה להילחם שוב במלוא המרץ, כוחותיה תשו ובשבת האחרונה הלכה לעולמה. מאות ליוו אותה בדרכה האחרונה, בלוויה קשה שהתקיימה בבית העלמין באשדוד.

המאפרת קרן בן-חמו, שהכירה היטב את מלאני, אמרה: "מלאני הייתה אישה מדהימה וחייכנית, שתמיד שידרה אופטימיות. הייתה לה אהבה מיוחדת לילדים ולנכדים, וכשהיא הייתה איתם, אף אחד לא יכל להפריע לה, היא פשוט הייתה מוקסמת מהם. מלאני תמיד התעקשה לעבוד, למרות שלא היה חסר לה דבר, ונתנה את כל כולה במקום העבודה שלה. קשה מאוד לדבר עליה בלשון עבר, היא באמת הייתה אישה מיוחדת במינה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך