מכבי אשדוד/באר טוביה סיכמה עם יפתח זיו מבני הרצליה

מכבי אשדוד/באר טוביה מצרפת ישראלים. הקבוצה צירפה את יפתח זיו מבני הרצליה. זיו, 21, הוא גארד המתנשא לגובה 1.91 מ', גליל עליון רצתה אף היא את מי שנחשב לשחקן שעוד יתפתח בעתיד ונחשב להבטחה. מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין זימן את זיו לקבוצה הצעירה של הנבחרת שנחשבת זו שבעתיד תוביל את נבחרת ישראל.
יפתח זיו מצטיין

מכבי אשדוד/באר טוביה סיכמה עם הגארד הצעיר של בני הרצליה, יפתח זיו, 21, 1.91.

באשדוד רצו מאוד את זיו שנחשב לאחד משחקני העתיד של ישראל בכדורסל ונחשב להבטחה. הוא שיחק בעבר במכבי חיפה ואחר כך בעונתו השנייה בליגת העל, עבר לבני הרצליה. הרצליה רצתה אותו לחוזה ארוך טווח, אבל לא המגעים לא התקדמו.

בבני הרצליה הוא השיג ממוצעים של 5.5 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-21 משחקים. בפלייאוף נגד מכבי תל אביב מספריו צנחו עד ל-1.7 נקודות בלבד לצד 0.7 כדורים חוזרים ו-2.7 אסיסטים.

מי שעוד שרצה את השחקן היא גליל עליון. אבל ייתכן כי העובדה שמאיר טפירו הוא מאמן אשדוד/באר טוביה תעמוד לזכות אשדוד, מאחר והשחקן מאוד מעריך את טפירו. בנוסף נראה כי באשדוד הוא יקבל דקות משחק רבות יותר. כמו שזה נראה התפתחויות יהיו קרוב.

אגב,מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין זימן את זיו לקבוצה הצעירה שתחל את אימוניה הרשמיים ב-2.8, וב-18 בחודש תצא לצמד משחקים נגד בלארוס במינסק ומשם תמשיך לאסטוניה, לטורניר משולש עם הנבחרת המקומית, רומניה ואוקראינה. הקבוצה הצעירה של הנחרת, נחשבת לזו שתוביל את הנבחרת בעתיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך