מ.ס אשדוד גברה במשחק אימון 0:1 על הפועל אשקלון

במשחק אימון ראשון העונה, גברה מ.ס אשדוד 0:1 על הפועל אשקלון. דין דוד כבש את השער. ברוציץ' המגן וגאלוביץ הבלם שהגיע למבחנים הגיעו למשחק מנתב"ג ולא שיחקו. גאלוביץ' יבחן בימים הקרובים. הקשר האסטוני היהודי גולדברג הרשים. ההחלטה בעניינו ביום חמישי לאחר משחק האימון מול בני יהודה.
משחק אימון נוסף

מ.ס אשדוד גברה במשחק אימון על הפועל אשקלון, 0:1, משער של דין דוד סמוך לסיום המשחק.

למשחק הגיעו קרלו ברוציץ' המגן השמאלי הקרואטי שצפוי לחתום חוזה ל-3 עונות לפחות והבלם שאמור להבחן, אף הוא קרואטי, נינו גאלוביץ'. השניים הגיעו היישר מנתב"ג, צפו במשחק וכמובן לא נטלו בו חלק.

מי שהרשים בכל זאת במשחק האימון היה הקשר היהודי האסטוני סטניסלב גולדברג , שהחלטה סופית בעניינו תתקבל ביום חמשי לאחר משחק האימון מול בני יהודה בשכונת התקווה. ייתכן שהחלטה תתקבל באותו היום גם בעניין גאלוביץ'. אגב סוכנו של השחקן עשוי להציע לאשדוד להחתימו לתקופת ניסיון עם אופציה להארכה. בלם ניגרי אמור לנחות לפנות בוקר ואף הוא להיבחן בקבוצה. בקבוצה רוצים לצרף בלם עוד לפני היציאה למחנה האימונים בסלובניה ב-17 ביולי.

מסירים חלודה במשחק האימון הראשון. (צילום: באדיבות שלומי לוי)
מסירים חלודה במשחק האימון הראשון. (צילום: באדיבות שלומי לוי)

אופיר מרציאנו שיחק אף הוא באחד משלושת שלישי המשחק. מרציאנו כזכור שייך לאשדוד, אבל מחפש קבוצה בארץ ובאירופה. מכבי חיפה מגלה בו עניין. אגב בעניין אחר אספניול הספרדית מתעניינת בניר ביטון מסלטיק. אם היא תצרף אותו עשויה ליהנות מכך כלכלית גם מ.ס אשדוד כחלק מהעסקה הסיבובית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך