המגן ברוסיץ' נחת בארץ ומצטרף למ.ס אשדוד

המגן קרלו ברוסיץ' והבלם נינו גאלוביץ׳ הקרואטים, הגיעו היום שני, לארץ. ברוסיץ', המגן השמאלי, יחתום במהלך היממה הקרובה על חוזה ל-3 שנים בשורות מ.ס. אשדוד וגאלוביץ׳ יצטרף לאימוני הקבוצה למספר ימי התרשמות במהלכם יוחלט עם להחתימו. היום (18.00, במגרש המכללה9 תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל אשקלון.
בשדה התעופה
המגן השמאלי החדש של מ.ס אשדוד, הקרואטי קרלו ברוסיץ', 24, הגיע היום, שני לארץ ויחזה במשחק האימון מול הפועל אשקלון היום (18.00, מגרש המכללה). עם ברוסיץ, הגיע לארץ הבלם הקרואטי  נינו גאלוביץ׳ , 24, שאמור להיבחן בימים הקרובים בקבוצה ואז יוחלט אם להחתימו בקבוצה.
ברוצ׳יץ יחתום במהלך היממה הקרובה על חוזה ל-3 שנים בשורות מ.ס. וייצא איתה ב-17 לחודש למחנה אימונים בסלובניה. אגב ההערכה היא שנוכל לראות את יכולתו של ברוסיץ', שנחשב מגן שמאלי תוקף, כבר במשחק האימון ב-11 בחודש מול בני יהודה בשכונת התקווה.
לאחר החתמתו של ברוסיץ', מחפשים באשדוד בלם לחזוק. מלבד גאלוביץ', עשויים להגיע למבחנים גם בלם ניגרי ואולי גם בלם מונטנגרי. התקווה היא עד למחנה לצרף בלם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך