משטרת ישראל במצוד אחר פדופילים מסוכנים, עשרה נעצרו

פשיטה של המשטרה ברשתות האינטרנט הצליחה להפליל מספר רב של חשודים בפדופיליה המוגדרים כמסוכנים לציבור
ניידת באשדוד

לאחרונה התרבו המקרים על פדופיליה מסוכנת באזור המרכז והדרום, ולאחרונה גזר בית המשפט עונש של עשר שנות מאסר על נהג המונית שנחשד כי התעלל בקטינה לאחר שחטף אותה מאשדוד וככל הנראה ביצע בה מעשים מגונים ביער סמוך, בעקבות כך החליטה המשטרה לבצע מספר מעצרים ברחבי הארץ ובאזורינו, המעצרים ביצעו לאחר שמספר חשודים ברשתות החברתיות גילו סימני פדופיליה, ולאחר מעקב הצליחו השוטרים לשים ידם עליהם.

דוברות המשטרה: לפנות בוקר עצרה המשטרה-מחוז חוף עשרה גברים החשודים בפדופיליה. בתום פעילות סמויה שארכה כחצי שנה במהלכה הופעל במחלק הסייבר של הונאות מחוז חוף סוכן משטרתי שהתחזה ברשת לקטינה בת 13, נעצרו לפנות בוקר עשרה חשודים תושבי הצפון המרכז והדרום בגילאי 20-50 בחשד כי שלחו ל"קטינה בת ה-13" תמונות והצעות בעלות אופי מיני במטרה לפוגשה, מבצע הפעלת הסוכן לווה ע"י פרקליטות מחוז חיפה, הבוקר יבקשו חוקרי מחלק הסייבר של הונאות מחוז חוף להאריך את מעצרם של החשודים בבימ"ש עכו. מטרת הפעילות הינה חשיפת עברייני מין ברשת החברתית, \האינטרנט מהווה כר נוח לפעילות עבריינית חשאית בה נוח לעבריינים להסתתר מאחורי זהויות בדויות לתמרן ולשכנע קורבנות למלא את רצונם. אנו פונים לציבור ההורים לקחת חלק פעיל בגלישת ילדיהם, לפקח להסביר ולהתריע על כל פעילות חריגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך