הבלם הקרואטי נינו גלוביץ', אמור להגיע למבחנים במ.ס. ברוסיץ צפוי להצטרף

יום שני אמור להיות יום עמוס למ.ס אשדוד. המגן השמאלי ברוסיץ', שחתם אמור להגיע. עוד שני בלמים אחד מקרואטיה ואחד מניגריה, אמורים להגיע למבחנים וב-18.00, תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל אשקלון , במגרש המכללה.

מ.ס אשדוד ממשיכה לחפש זרים. לאחר שסגרה את עמדת המגן השמאלי, עם החתמת קרלו ברוסיץ', הקרואטי, היא מחפשת עכשיו שחקן לתפקיד הבלם.

שני בלמים יגיעו ביום שני למבחנים. הבלם הקרואטי נינו גלוביץ', 24, 1.84 מ', אשר משחק בקבוצת ספליט הקרואטית, לו חוזה איתה עד 2018. כמו כן יגיע גם בלם ניגרי. השניים אמורים להיבחן ואם אחד מהם ירשים, אזי הוא עשוי לחתום. ייתכן אבל שיביאו עוד בלמים נוספים בהמשך למבחנים, או אפילו לחתימה.

המגן השמאלי החדש של הקבוצה, קרלו ברוסיץ', אמור להגיע גם בשני. ברוסיץ', יחתום באופן רשמי בקבוצה, אולי לחוזה ארוך טווח ויצטרף כשחקן מן המניין למ.ס אשדוד. הוא לא יטול חלק במשחק האימון של מ.ס אשדוד, גם בשני, מול הפועל אשקלון (18.00, מגרש המכללה).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך