גנט, ברוז' ודינמו מוסקבה מתעניינות במיכאל אוחנה

אתר "ספורט 1", מפרסם היום, כי קשר הנבחרת הצעירה, מיכאל אוחנה מחוזר וסוכנו קיבל פניות, מקבוצות בבלגיה, רוסיה וגם מפורטוגל, שהביעו עניין. גם קבוצות בכירות בישראל מחזרות אחריו. באשדוד הבהירו חד משמעית. אוחנה ייצא מאשדוד לאירופה.

קשר מ.ס אשדוד, מיכאל אוחנה מעורר עניין רב בקרב קבוצות באירופה. הקשר שהספיק לעבור מבחנים בליברפול מחוזר לאחרונה על ידי כל הגדולות בישראל ובהן מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. בפוסט שכתב אמש בפייסבוק סוכנו דודו דהאן הוא כתב: "יש קבוצה שמוכנה לתת צ'ק פתוח על אוחנה". ההערכות דיברו על מכבי תל אביב.

יחד עם זאת ספורט 1 מפרסם  כי אוחנה שהרשים בטורניר לובנובסקי במדי הנבחרת הצעירה של ישראל גרר עניין אצל סקאוטים רבים שהגיעו לצפות בו. בין המתעניינות היו דינמו מוסקבה, גנט הבלגית שעקבה אחריו כבר תקופה ארוכה לפני וגם קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב. הקבוצות הללו פנו לדודו דהאן בעניינו וגם לשחקן עצמו. גם בפורטוגל ישנם מספר מועדונים שגיששו בנושא.

באשדוד כבר הבהריו בעבר, כי אוחנה ייצא מכאן לאירופה, כפי שקרה לשחקנים אחרים. אוחנה הוא חייל וכשיסיים את שירותו הצבאי, הוא צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח באשדוד.

אוחנה בן ה-20 עבר במחלקות הנוער של הפועל ירושלים, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב ונחשב לכישרון גדול. לזכותו 4 הופעות בנבחרת ישראל הצעירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך