משפחתו של החייל אורון שאול: נחסום בגופנו את הספינה הטורקית שהגיעה לנמל אשדוד

בני משפחתו של החייל שנהרג בצוק איתן עושים כל שביכולתם ע"מ למנוע את הסכם הפיוס עם טורקיה, אלא א"כ הוא יכלול השבת הנעדרים מידי חמאס לישראל
ספינה קשורה בחבל
צילום ארכיון. (צלם: טל שבתאי)

המאבק על השבת גופות החיילים מעזה לישראל נמשך, והבוקר אמרו הוריו של אורון שאול ז"ל וכן בני משפחתו כי הם מתכוננים לחסום את הכבישים באזור מעבר כרם שלום, במטרה למנוע מעבר סחורות לרצועת עזה. ההורים מוחים על המשך הסיוע ההומניטרי לעזה, בעוד בנם והדר גולדין מוחזקים בידי חמאס. הסכם הפיוס שהושג עם טורקיה בשבוע שעבר ויאפשר העברת סיוע נוסף לרצועה – ללא החזרת גופות הבנים, מהווה לדבריהם הפקרה לא רק של גופות החיילים, אלא גם של כל הלוחמים בצה"ל.

היום אחה"צ אמורה לעגון בנמל אשדוד ספינת סיוע ראשונה מטורקיה, והמטען שעליה יועבר לעזה לאחר בדיקה ביטחונית בישראל. ההורים אמרו אתמול, כי בעוד הטורקים יקבלו באמצעות ממשלת ישראל עוד הטבות והקלות בכל הקשור להעברת סחורה לעזה דרך נמל אשדוד – לא חלה שום התפתחות במגעים להחזרת הבנים. ההורים הוסיפו כי הם דורשים מראש הממשלה ומהשרים להתעשת, לפעול מיידית ולהביא לשחרורם של הבנים.

היום בשעת בוקר מוקדמת יצאו בני משפחתו של אורון שאול לעבר מחסום כרם שלום שבדרום, וזאת במטרה למנוע או לעקב את העברת הסחורות לרצועת עזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך