ליאור רוזן או יהונתן אלון ימונו לתפקיד עוזר המאמן של טפירו

לאחר שאלון שטיין, שהיה מעומד לתפקיד עוזר המאמן של מאיר טפירו, סיכם בבני הרצליה, צריך יהיה למצוא עוזר אחר למאיר טפירו, מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. שני מועמדים נותרו, יהונתן אלון או ליאור רוזן, שכבר שימש כעוזר המאמן של עופר ברקוביץ, באשדוד.

בימים הקרובים יוחלט מי יהיה עוזר המאמן של מאיר טפירו, במכבי אשדוד/באר טוביה. המועמדים שנותרו כרגע, הם ליאור רוזן או יהונתן אלון.

בתחילה רצו בקבוצה את אלון שטיין. אבל שטיין סיכם עם בני הרצליה כעוזר מאמן והוא ירד מן הפרק. מי שיצטרך לקבל את ההחלטה הוא המאמן מאיר טפירו, כי מבחינת הצוות המקצועי, ההחלטות הן שלו.

ליאור רוזן, שימש בעבר כעוזר מאמן במכבי אשדו/באר טוביה. הוא שימש במשך 3 שנים כעזורו של עופר ברקוביץ', כך שאשדוד מוכרת לו ואולי זה יהיה לטובתו. הוא היה עוזרו שוב של ברקוביץ, הפעם לאחרונה בנס ציונה.

לגבי יהונתן (יונצ'וק) אלון, הרי שהוא  היה עוזר המאמן של דן שמיר בחולון, אבל לפני כן היה גם בבני השרון אצל רועי חגאי ובהפועל ירושלים. מדובר גם כאן בעוזר בעל ניסיון רב בליגת העל.

יהונתן אלון.
יהונתן אלון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך