"מועדון גדול בישראל פנה אליי עם צ'ק פתוח להביא את מיכאל אוחנה"

דודו דהאן, סוכנו של מיכאל אוחנה פירסם פוסט לפיו, הועברה אליו הצעה ממועדון גדול בארץ, עם "צ'ק פתוח", להעביר אליהם את מיכאל אוחנה. דהאן מציין בפוסט כי אוחנה יגיע לאירופה מאשדוד ולא לקבוצה בישראל ומגלה עוד כי קבוצות מאירופה כבר צפו בשחקן ומתעניינות. הערכה מדובר במכבי ת"א.

דודו דהאן, סוכנו של מיכאל אוחנה, שחקנה של מ.ס אשדוד, גילה בפוסט שפרסם היום, שבת, כי קבוצה בכירה מאוד בישראל פנתה אליו, בכדי לצרף את מיכאל אוחנה "הילד", כפי שהוא מכנה אותו, לשרותיה. דהאן בפוסט : "אני יכול לאשר שמועדון גדול מאוד בישראל פנה אליי בשבוע האחרון עם צ'ק פתוח, בכדי להביא את הילד".

אבל דהאן מוסיף כי הקבוצה הזו נתנה לו צ'ק פתוח בכדי להביא תא אוחנה לקבוצה. ההערכה היא כי מדובר במכבי ת"א, שכבר התעניינה בשחקן בעבר. דהאן מוסיף בפושט, כי באשדוד הבהירו כי אין כוונה לשחררו בוודאי לא עכשיו וכי אוחנה ישוחרר ממ.ס אשדוד רק לאירופה ולא לקבוצה בישראל. דהאן: "ג'קי מיכאל ואני לא ממהרים לשום מקום. הבהרתי לגורם הבכיר שפנה אליי שפנינו לאירופה".

אבל דהאן ממשיך להפתיע בפוסט ומספר כי קבוצות מאירופה כבר הגיעו לצפות באוחנה וכי הן מתעניינות בו. דהאן מוסיף כי מאשדוד הגיעו כבר שחקנים לאירופה: "מיכאל משחק במועדון שהוציא וניפק לא מעט שחקנים למועדונים בכירים בחו"ל, ככה שדרכו לשם היא עניין של זמן"

הפוסט שפרסם דהאן:

dodod

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך