ברוסיץ' יגיע לארץ בתחילת השבוע ויחתום על חוזה ארוך טווח

מ.ס אשדוד, רכשה באופן רשמי את המגן השמאלי, הקרואטי, קרלו ברוסיץ'. הוא אמור להגיע בתחילת השבוע וההערכה שיחתום על חוזה ארוך טווח בין 3-5 שנים. ברוסיץ': "נרגש להגיע לאשדוד ולישראל".
היום, שישי, סוכמה רכישתו של המגן הקרואטי קרלו ברוסיץ', מקבוצתו הקרואטית לוקומוטיבה זאגרב. ברוסיץ' בן ה-24 שגדל באקדמיה של דינמו זאגרב, משחק כמגן שמאלי ומשמש גם כקפטן הנבחרת הצעירה של קרואטיה.
בעונה האחרונה רשם 30 הופעות (28 בהרכב הפותח) ושער אחד במדי לוקומוטיבה שסיימה במקום הרביעי בליגה ומשחקת במוקדמות הליגה האירופית.
ברוצ'יץ', ששיחק אמש 90 דקות בניצחון החוץ של קבוצתו על סנטה קולומה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, יגיע לאשדוד בתחילת השבוע ויחתום על חוזה ארוך טווח. הערכה בין 3-5 שנים.
ברוסיץ': "אני מאד נרגש לקראת ההגעה שלי לישראל בכלל ולאשדוד בפרט. שמעתי שלקבוצה סגל שחקנים מצוין עם אווירה חמה וביתית ואני כבר לא יכול לחכות לרגע בו אגיע להכיר את החברים החדשים שלי לקבוצה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך