רגב וכחלון כמו שמצאתם כסף לקריית שמונה תמצאו לאשדוד

שרת הספורט מירי רגב ושר האוצר משה כחלון, מצאו כסף לתיקון הליקויים באצטדיון בקריית שמונה והיא תארח בביתה. אבל מה עם מ.ס אשדוד, מה עם העיר אשדוד? למה אשדוד לא ראויה לעזרת השרה והשר? למה היא צריכה לארח אולי מחוץ לביתה, בראשל"צ? לחכם סידי מילה אחת - שערורייה.
רגב וכחלון כמו שמצאתם כסף לקריית שמונה תמצאו לאשדוד

חכם סידי מרגיש כמו הילד ההוא מ"בגדי המלך החדשים".  נו אתם יודעים, זה שצעק "המלך הוא עירום". במקרה הזה, זו מלכה, מלכת הספורט החדשה שלנו, מירי רגב ושר אוצר גם.

לפני שתרוצו לקרוא את הסיפור, חכם סידי רוצה לספר את העלילה. שרת הספורט, מירי רגב (שהחכם בדרך כלל מעריך) פנתה לשר האוצר משה כחלון, לעזור לעירוני קריית שמונה. מנהלת הליגות דרשה תיקון ליקויים באצטדיון, אחרת קריית שמונה לא תארח בביתה (את זה המנהלת הייתה צריכה לעשות באמצע העונה הקודמת ולא עכשיו בלחץ. הרי האצטדיון היה תמיד שם. הוא לא נבנה בקיץ. אבל זה סיפור אחר), השרים התייצבו, מצאו את הכסף וקריית שמונה תארח את משחקיה בבית. כפיים. לא רק למירי רגב, לשניים (אגב לפעמים מגיעות להם כפיים באמת).

עד כאן סיפור עם הפי אנד. אז זהו שלא. הסיפור הזה מקומם, מחזק את ההרגשה שאם אין לך לוביסט או מישהו שידחוף את המגזר שלך, אז אתה לא נספר בארץ הזו, עכשיו גם בספורט.

חכם סידי ישאל את השאלה בקול רם. מה עם יתר הקבוצות שלא אושר להן לארח בביתן. מה עם אשדוד גברתי השרה ואדוני השר? מה עם סכנין? (למרות שאני מניח שסכנין כבר מכינה עוד מגן הוקרה לעזמי בשארה, שתומך בה, בלי שיפריע לה שנחשד בבגידה בישראל). למה למ.ס אשדוד לא מגיע שאתם תשבו, תחפשו תקציבים ותעזרו? מה ההבדל בין אשדוד לקריית שמונה? המרחק? הפופוליזם? באמת. יש לכם תשובה? האם דין עיר, קבוצה, אזרחים בישראל באזור אחד שונה מדין אזור אחר? יש חוק אחד שמחייב את קריית שמונה ואחר את אשדוד? סכנין? לא ברור לי. חכם סידי לתומו חשב שאתם שרים של כלללל ישראל. אם אתם כאלה תנהגו ככה. אם אתם לא, אל תנסו להיבחר לכנסת ישראל. תרוצו לראשות עיריית קריית שמונה.

אל תתבלבלו. חכם סידי שמח מאוד שקריית שמונה תארח בקריית שמונה. חכם סידי שמח שילדי קריית שמונה יגיעו למשחקים בעירם (ובחינם).עירוני  קריית שמונה עושה עבודת קודש וכך גם איזי שרצקי (שאגב בטוח יכול היה לארגן את הכסף). זה מה שצריך שיקרה. אבל מה עם אוהדי אשדוד, או ילדי אשדוד? למה הם צריכים לנסוע -35.1 ק"מ משם, לראשל"צ. ולמי שאין רכב או כסף להסעה? הוא ילד פחות חשוב מילד מעיר אחרת? החכם רוצה להשתמש במילה קשה יותר, אבל זה אתר מכובד, אז אסתפק בשערורייה. יודעים מה? ביזיון

שרת הספורט והשר כחלון, חייבים עכשיו למצוא תקציבים עבור הקבוצות האחרות שהמנהלת לא אישרה להם לארח בביתן. מירי רגב כעסה מאוד שהאקדמיה ללשון קראה לפריפייריה – שולה. מה היא  עושה 5 דקות אחר כך, מנציחה את העובדה שהפריפרייה היא שוליים, כי היא "רוצה לשים אותה במרכז".

כחלון ורגב, עשיתם חצי עבודה.  אל תעשו צחוק ממנה. תמצאו את התקציב לכולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך