ראש הממשלה מגיע לאשדוד במוצ"ש ובראשון

ראש הממשלה בנימין נתניהו סימן את אשדוד כיעד מרכזי, ויגיע במוצ"ש לביתו של עו"ד גבי כנפו וביום ראשון לכנס בחירות במלון "לאונרדו"

המשבר בסניף הליכוד קרוב לסיום, וההערכה היא שראשי הסניף המקומי, ישובו לפעילות פוליטית סדירה כבר במוצ"ש הקרוב. ראש הממשלה בנימין נתניהו, העביר מסרים ברורים לראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, כי מבחינתו אין לליכוד באשדוד שום אלטרנטיבה, מלבד ראש העיר והגורמים הבכירים המובילים את הסניף. זאת ועוד, נתניהו יגיע במוצ"ש לביתו של ממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו, מהלך לא שגרתי המראה עד כמה ראש הממשלה מעריך את ראש העיר וממלא מקומו, ואת הגורמים הבכירים הנוספים בסניף האשדודי. "מטרת המפגש היא לפתור את המחלוקות הפוליטיות שצצו בשבועות האחרונים ולצאת לדרך חדשה לקראת הבחירות לכנסת ביום שלישי הקרוב", אומרים בסביבתו של גבי כנפו.

ואכן, גורמים בסניף המקומי, שהיה סגור ומסוגר בשבועיים האחרונים, כבר החלו בפעילות פוליטית שקטה מתוך כוונה להעביר הילוך לאחר המפגש עם ראש הממשלה במוצ"ש.

בניגוד לפרסומים מגמתיים ולא מדוייקים (בלשון המעטה) בכלי תקשורת מקומי אחר, כנס הבחירות שתוכנן למוצ"ש הקרוב לא בוטל, אלא נדחה ביממה ליום ראשון ממספר שיקולים, בעיקר כדי לאפשר לראשי סניף הליכוד המקומי לחזור לפעילות פוליטית ולסייע לראש הממשלה נתניהו לרשום הישג פוליטי בעיר הנמל. גם השיקול שלא לחלל שבת נלקח בחשבון בלשכת ראש הממשלה, בזמן שהוחלט לדחות אותו ב-24 שעות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך