חמישים שנות נישואין פורקו ברגע

מסתבר שאין גיל לבגידה, תשאלו את משה (שם בדוי) שהיה בטוח שאשתו מבזבזת לו כספים על בגדי יוקרה וחיי מותרות, ובסופו של דבר גילה כי הכסף הלך למאהב הצעיר...

משה עבד קשים כל החיים. הוא היה עצמאי בתחום ההלבשה, היה נוסע לחו"ל לעיתים קרובות, ולאחר שיצא לפנסיה היה בטוח שייהנה מהחיים לצד רעייתו דבורה וארבעת ילדיהם. כסף לא היה חסר לבני הזוג, הם גרו בווילה יוקרתית, לכל אחד מהם יש כלי רכב ששווה קרוב למיליון שקל ונראה כי המזל האיר להם פנים.

דבורה הייתה כל החיים לצד בעלה משה, עבדה בעסק המשפחתי כמה שעות ביום, ובעיקר התפנקה. משה מעולם לא חשד כי היא בוגדת בו, והיה בטוח שהשפע שהרעיף עליה לא יגרמו לה לפזול לכיוונים אחרים. בתקופה האחרונה משה הרגיש שדבורה מושכת כספים בצורה לא מבוקרת, לא הגיונית. הוא שאל אותה כמה פעמים מה בדיוק קורה, אך היא ענתה בביטול: "מה יש לך? תן לי ליהנות מהחיים, אני לא עושה שום דבר אסור". התשובה הזו גרמה למשה לחשוד, הוא הבין שיש כאן משהו מוזר, אך לא שיער לעצמו שזה יהיה כל כך גרוע.

משה נפגש איתי בשעות הבוקר בסניף ארומה ב"סטאר סנטר", ישבנו במשך דקות ארוכות וגיליתי אדם נעים ומנומס שנראה לחוץ מאוד. משה אמר לי בקול ברור: "אשתי הוציאה בחודשים האחרונים 40 אלף שקל מהחשבון, כל פעם סכום אחר, וזה נראה לי לא הגיוני. אני רוצה שתבדוק מה בדיוק קורה כאן. אני מריח שהיא עושה לי תרגיל מאחורי הגב, אולי נותנת את הכסף למשפחה שלה, אולי נותנת לחברה הקרובה שלה. אני חייב לדעת מה קורה כאן".

לבני הזוג היו שני רכבים זהים, שניהם על שם הבעל, והוא ביקש שנתקין מצלמות ברכב של דבורה, כולל מכשירי הקלטה. כמובן ששילבנו גם מעקבים אחר האישה, וכבר למחרת בבוקר הכל היה מותקן ומסודר. משה היה צריך לנסוע לחו"ל לשלושה ימים, וזה היה עיתוי מצוין להתחיל בעבודה, בזמן שהאישה הרגישה חופשייה ומשוחררת. כבר בשעות הצהריים הבנו שיש כאן משהו מוזר. דבורה יצאה עם הרכב ונסעה לכיוון היציאה הצפונית של העיר. סמוך לאזור התעשייה המתין בצד הדרך בחור צעיר ממנה, בן 50 לערך, כשהוא לבוש ברישול, כנראה לאחר שסיים יום עבודה. הוא עלה לרכב ומשם המצלמות ומכשירי ההקלטה עשו את שלהם. המאהב הצעיר רכן לעברה של דבורה ותועד מנשק אותה. הם התחילו לדבר ובחלוף מספר דקות דבורה שלפה מהתיק שלה חבילת שטרות ונתנה אותם לבחור. "תודה רבה, את עושה עבורי יותר מדי, אני מבטיח שלא אאכזב אותך אהובתי", אמר הבחור בחיוך גדול לדבורה, שנראתה מאוהבת עד מעל הראש. השניים נסעו לכיוון אחד המושבים הסמוכים, שם יש חדרי אירוח מפנקים, ורק בחלוף שעתיים יצאו חזרה לרכב. זו הייתה עבודה קלה. חמש שעות של עבודה העניקו לנו תשובות ברורות עם ראיות חד משמעיות לבגידה של דבורה.

משה חזר בחלוף שלושה ימים לארץ, נפגש איתנו וראה את החומרים המצולמים. הוא הופתע, הוא לא האמין שלאחר כל כך הרבה שנים זה נגמר כך… מבחינתו 50 שנות נישואין נגמרו. כבר באותו ערב הוא התעמת עם דבורה, הראה לה את הצילומים וביקש לסיים את המערכת הזוגית במהירות. דבורה הסכימה, לא לפני שיצאה עם הסכם גירושין מפנק. משה היה מוכן לתת לה הכל, רק שתלך. ככה נגמרו להן 50 שנות זוגיות בטונים צורמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך