עובדי הנמל בחרו שישה מועמדים לנציגות בדירקטוריון, השר כץ ימנה שניים

12 עובדים מנמל אשדוד הציעו את מועמדותם לדירקטוריון החברה. ששת המועמדים שקיבלו את מירב הקולות יוזמנו לראיון עם שר התחבורה ישראל כץ, בסיום התהליך ייבחרו שני נציגים שיכהנו כנציגי העובדים בדירקטוריון. 80% מעובדי הנמל השייכים לסקטור המינהל הגיעו להצביע, בעוד אחוז ההצבעה של כלל העובדים בנמל עמד על 62%. "המודעות הרבה של עובדי הסקטור שלנו הביאה לכך ששני מועמדים נכנסו למקום השני והרביעי", אמרה יו"ר ועד עובדי המינהל מיכל לוגסי
עובדי הנמל בחרו שישה מועמדים לנציגות בדירקטוריון, השר כץ ימנה שניים

מאז הוקמה חברת נמל אשדוד כחברה עסקית, בשנת 2005, מכהנים בדירקטוריון שלה שני נציגי עובדים. ביום שני בחרו עובדי הנמל שישה מועמדים, אשר מתוכם יבחרו לתפקיד שניים על ידי שר התחבורה ישראל כץ. על פי הנתונים, מתוך 1300 בעלי זכות הצבעה בחברה, הצביעו 806 עובדים, שיעור הצבעה של 62%.

12 עובדים מנמל אשדוד הציעו את מועמדותם לדירקטוריון החברה, כאשר שבעה מהם שייכים לסקטור הגדול בנמל, תפעול מכני וציוד, המונה 430 עובדים, ושלושה מהם שייכים לסקטור השני בגודלו בנמל, סקטור המינהל, שבו 400 עובדים. כל עובד קיבל זכות להצביע לארבעה מועמדים ראויים בעיניו. כידוע, הדירקטוריון מתווה את מדיניות החברה וקובע את תוכניות הפעולה שלה, אחראי לעריכתם ולאישורם של הדו"חות הכספיים ובדיקת מצבה הכספי של החברה, וכן מפקח על ביצוע תפקידי המנכ"ל ופעולותיו. ששת המועמדים שקיבלו את מירב הקולות הם: יוסף אלבז – 309 קולות, שלום אלמקייס – 306 קולות, אמנון אמיר – 289 קולות, מימי קושמרו – 280 קולות, משה קטן – 244 קולות ואייל יוסף – 231 קולות. השישה יוזמנו בהקדם לראיון עם שר התחבורה, ובסיום התהליך, ייבחרו שני הנציגים שיכהנו בדירקטוריון החברה כנציגות העובדים.

סקטור המינהל, השני בגודלו בנמל, רשם הצלחה כאשר הצליח להכניס לרשימה הסופית שני מועמדים: שלום אלמקייס, שהגיע למקום השני בהפרש של שלושה קולות בלבד מהמקום הראשון, ומימי קושמרו שהגיעה למקום הרביעי בספירת הקולות, והיא האישה המועמדת היחידה בין השישה. יושבת ראש ועד עובדי המינהל בנמל אשדוד, מיכל לוגסי, המכהנת בתפקידה מזה שבע שנים, ציינה כי 80% מעובדי סקטור המינהל הצביעו, והיוו כ-40% מסך המצביעים כולם. "לסקטור שלנו היו שלושה מועמדים", אמרה לוגסי, "ושניים מהם נבחרו לשישיה הראשונה. זו הפעם הראשונה שהצלחנו להכניס אנשים שלנו לשישייה הראשונה. המודעות הרבה של עובדי הסקטור שלנו הביאה לכך ששני מועמדים נכנסו למקום השני והרביעי. אחוז ההצבעה הגבוה היווה מפגן כוח רציני של סקטור המינהל". על פי ההערכות, השר בוחר במי שקיבל את מירב הקולות, כך שייתכן מאוד שבסוף התהליך יכהן נציג מסקטור המינהל בדירקטוריון הנמל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך