מכבי אשדוד/באר טוביה מתעניינת באפיק ניסים

מכבי אשדוד/באר טוביה עובדת. היו"ר מאיר קיקוז והמאמן מאיר טפירו עובדים על העונה הבאה. ההחלטה היא לחפש תחילה ישראלים. בקבוצה מתעניינים באפיק ניסים והעבירו הצעה ליהונתן שולדבראנד. גם וילי וורקמן קיבל הצעה ושוקל. אח"כ יפנו לגזרת הזרים.

במכבי אשדוד/באר טוביה התחילו לעבוד, לעונה הבאה.

המאמן מאיר טפירו והיו"ר מאיר קיקוז, ערכו בפגישת עבודה ותכנון לעונה הבאה. כמו שזה נראה טפירו מעוניין קודם לפתור את עניין הישראלים ורק אח"כ לנות לחיזוק הזרים.

כמו שזה נראה הקבוצה מתעניינת באפיק ניסים ששיחק בהפועל אילת. נראה כי הצעה תעבור או אפילו עברה אליו כבר. מי שקיבל הצעה ושוקל אותה, הוא יהונתן שולדבראנד ששיחק בעונה שעברה בקבוצה. גם וילי וורקמן קיבל הצעה ושניהם שוקלים אותה. אור סולומון, נאור שרון ונועם לייש צפויים להמשיך, לפי חוזיהם.

לגבי הזרים, כרגע הועברה הצעה לדיאנטה גארט לגבי העונה הבאה. אייזה סוואן כבר לא בתכניות, במיוחד לאחר שחתם בצרפת וצ'ארלס תומאס כרגע בודק אופציות כלכליות גבוהות יותר בחו"ל. טפירו אמור לשוב בימים הקרובים עם רשימת שמות, ישראלית פנויה, שמתוכה ינסו להביא שחקן או שניים לקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך