קבוצת הוותיקים של מ.ס. אשדוד זכתה באליפות ישראל ע"ש לוניה דבורין

קבוצת הוותיקים של מ.ס אשדוד זכתה באליפות המדינה בכדורגל לאחר ניצחון 1:3 על חוף הכרמל. את צלחת האליפות העניק השדר הוותיק ואיש תקשורת הספורט, דני דבורין, שהאליפות קרויה על שם אביו, לוניה דבורין ז"ל.

קבוצת הוותיקים בכדורגל של מ.ס אשדוד היא אלופת המדינה. הקבוצה זכתה בתואר לאחר ניצחון 3:1 על וותיקי חוף הכרמל.

ליאור סיבוני כבש ראשון לאשדוד בבעיטה מ–30 מטר לחיבורים, נתי ועקנין השווה בבעיטה חופשית. במחצית השנייה כבשו שחקני אשדוד שני שערי ניצחון מרגליהם של הנרי אטיאס ואור אוחנה שהוסט לרשת על ידי בלם חוף הכרמל.

את צלחת האליפות לקפטן מ.ס. אשדוד אמיר אלקריף העניק בנו של לוניה דבורין דני, ושחקני המנצחת זכו במדליות זהב. מאמן אשדוד ארמון בן דוד אמר: "אני בהחלט מתרגש. זה הישג ענק לחבורה של וותיקי המועדון שאוהבים כדורגל והוכיחו לאורך העונה כי הצלחת בידיים הנכונות".

 

לוניה דבורין ז"ל היה בתחילת דרכו שחקן של מכבי תל אביב מאמנה עבר אל בית"ר תל אביב אותה ייסד ואימן. דבורין שיחק בנבחרת ארץ ישראל בניצחונה 1:5 על נבחרת לבנון ב–1940. לאחר שפרש עמד בין השאר על הקווים של בית"ר ירושלים, הפועל כפר סבא והפועל באר שבע. בנוסף, הניח את היסודות הראשונים לנבחרות הנוער, היה מהמאמנים הראשונים שלה והפך לנשיא הכבוד של ארגון המאמנים.

 ‭‮

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך