תעלומה: למי שייכת הגופה המסתורית שנמצאה מול חופי אשדוד?

תעלומה: לפני כחודשיים נמצאה גופה שצפה 17 קילומטר מקו החוף בין ניצנים לאשדוד, מאז כל הניסיונות לזהות במי מדובר עלו בתוהו, המשטרה מעריכה כי לא מדובר באזרח ישראל
תעלומה: למי שייכת הגופה המסתורית שנמצאה מול חופי אשדוד?
צילום: זק"א

משטרת ישראל מנסה להבין זה כחודשיים למי שייכת הגופה המסתורית שנמצאה מול חופי אשדוד. כרגע ההערכה היא שמדובר באדם שאינו מישראל שנסחף לעבר המים הטריטוריאלים של ישראל, אך בשל מצבה הרע של הגופה המשטרה מתקשה לזהות אותה כשהנסיון להתאים אותה לפרטי נעדרים בעולם לא צלחו.

כזכור לפני כחודשיים, גילה מטוס חיל האוויר עצם לא מזוהה בתוך המים הטריטוריאלים של ישראל, מרחק 17 ק"מ מאשדוד. למקום הוזעקה ספינת חיל הים ואלה זיהו כי אותו עצם לא מזוהה היא גופת אדם. עקב כך הועבר הטיפול למשטרה ואנשי השיטור הימי של מרחב לכיש נשלחו לזירת האירוע. ואלה משו את הגופה והעבירו אותה אל החוף.

הגופה הועברה למכון הרפואי אבו כביר והיא נמצאת שם מאז שהתגלתה. על הגופה לא היו מסמכים אשר היו יכולים לסייע בזיהוי שלה. גם הניסיונות להצליב מידע בין נתוני הגופה לבין נעדרים משיראל ומחוצה לה לא צלחו. וההערכה כעת היא שמדובר באדם לא ישראלי שנסחף לעבר ישראל ממדינה שכנה או ספינה זרה.

"זה מקרה חריג ונדיר ביותר" כך אומרים גורמים המעורבים בחקירה על הנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך