אייזה סוואן חתם בליגה הצרפתית

במכבי אשדוד/באר טוביה, התלבטו מאוד בנוגע לאייזה סוואן ולא סיכמו איתו על עונה נוספת בקבוצה. באשדוד חיכו למאמן שיחליט בעניינו. סוואן החליט לא לחכות וחתם בצרפת. המאמן טפירו התחיל לעבוד ומחפש זרים.

במכבי אשדוד/באר טוביה, לא החליטו בתום העונה אם הם רוצים את אייזה סוואן לעונה נוספת. השחקן עצמו החליט לא לחכות וחתם בליגה הצרפתית.

בתום העונה לאחר שגם המאמן צביקה שרף לא המשיך, החליטו ובצדק באשדוד לחכות למאמן הבא שיחליט באם להשאיר חלק מהזרים. רק לפני כשבוע וחצי מונה מאיר טפירו לתפקיד המאמן והוא היה אמור לקבל את ההחלטה בנוגע לחלק מהזרים שהיו באשדוד.

אבל סוואן החליט לא לחכות, הוא קיבל הצעה מהליגה הצרפתית וחתם שם. עכשיו באשדוד יצטרכו להסתדר בלעדיו. למרות שיש לציין שלא  כולם רצו לראות את השחקן ממשיך בקבוצה.

הזר היחיד שמתקרב לקבוצה ושיחק בה, הוא דיאנטה גארט, שטפירו מאוד רוצה לראותו בקבוצה. לגבי צ'ארלס תומאס, בקבוצה רוצים אותו, אבל יודעים שמבחינה כלכלית יהיה קשה להשאירו, בגלל הצעות שהוא מקבל, לאחר עונה מצוינת באשדוד. טפירו ממשיך לחפש זרים ומדובר לפחות ב- 3 נוספים כרגע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך