בשעה טובה ההכנות לעונת 2016-2017 של מ.ס אשדוד יצאו לדרך

מ.ס אשדוד ערכה היום, שלישי את אימון פתיחת העונה שלה, שלווה בהתרגשות עם ציפייה לעתיד בליגת העל. באימון נכחו 26 שחקנים, חלקם נבחנו. הבעלים ג'קי בן זקן הגיע אף לצפות באימון שהעבירו אנשי הצוות המקצועי בראשות המאמן רוני אואט והסקאוט ואיש הצוות המקצועי, עידן בן אבו. לקבוצה יצטרפו עוד כ-4 זרים, בתפקידי מגן שמאלי, בלם ואולי שניים, קשר אחורי וחלוץ. אאוט: "יש לנו את הסגל הצעיר המוכשר בארץ". בן אבו: "אנחנו מכוונים לצמרת הגבוהה". בשני כבר משחק אימון מול העולה הנוספת, הפועל אשקלון, באשדוד.
בשעה טובה ההכנות לעונת 2016-2017 של מ.ס אשדוד יצאו לדרך
חוזרים לכדור (צילום: פבל)

מ.ס אשדוד העולה החדשה לליגת העל, פתחה היום, שלישי את אימוניה לקראת עונת 2016-2017 באופן רשמי, עם התרגשות מלווה בהרבה ציפייה לקראת החזרה לליגת העל, כשאוהדי הקבוצה עיטרו את האימון בדגלים ושרו לשחקני הקבוצה במהלך האימון. גם הבעלים ג'קי בן זקן התפנה מכל ענייניו והגיע לאימון הפתיחה. את האימון העבירו המאמן רוני אואט והסקאוט ואיש הצוות המקצועי, עידן בן אבו.

כ-26 שחקנים הגיעו לאימון הפתיחה חלקם נבחנים וחלקם צעירים מהנוער. רוב הסגל מהעונה הקודמת, עליו תתבסס הקבוצה,  נכח כולל משה אוחיון שטרם חתם, אך יחתום ואופיר מרציאנו, לו חוזה לעוד שתי עונות שמתאמן, אבל מחפש קבוצה בארץ או באירופה. מכבי חיפה כבר התעניינה במרציאנו בעבר. מיקי סירושטיין הבלם שטרם סיכם את עניינו בקבוצה וכרגע לא ברור מעמדו, לא הגיע.

באימון נבחנו  3 שחקנים מחו"ל. הראשון הוא שחקן ההתקפה היהודי מאסטוניה, סטניסלב גולדברג (23) ואיתו שני הולנדים: הקשר האחורי איבנדר סנו (28) ושחקן הכנף לואיס פדרו (25). אבל לא נראה כי ימשיכו בקבוצה. באשדוד הבהירו כי יגיעו לקבוצה בין 4-5 זרים, בינהם מגן שמאלי, בלם או אפילו שניים,  כשיש כבר מועמד ממונטנגרו, קשר אחורי וחלוץ.

הקבוצה תערוך 10 משחקי אימון וגביע טוטו עד פתיחת העונה וכבר ביום שני, באשדוד, יפגשו שתי העולות החדשות לליגת העל, מ.ס אשדוד והפועל אשקלון למשחק אימון, שללא ספק ימשוך קהל רב.

המאמן רוני אואט: "אנחנו מתרגשים ויודעים שצפויה לנו עבודה רבה. זו פעם ראשונה שאני בונה את הקבוצה ומכין אותה לליגה. יש שלד מצוין של שחקנים טובים ויהיו פה עוד 4-5 זרים, שיתנו את השידרוג. אם יש מי שמוריד את הציפיות מאיתנו אז אנחנו שמחים בזה, אבל חשוב להזכיר שיש לנו סגל צעיר מהמוכשרים ואולי המוכשר בארץ. אנחנו נהיה קבוצה טובה".
לגבי מרצאינו אמר אואוט: "יש לו חוזה לשתי עונות נוספות. ברור לי שארבעה שוערים לא יכולים להיות בסגל".

עידן בו אבו: "הרגשה נעימה לפתוח את ההכנות, מהולה במעט התרגשות. חווינו עליית ליגה ועכשיו אנחנו נחושים להצליח. ניתן עונה משמעותית ומיוחדת ונתברג בצמרת הגבוהה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך