מאות הגיעו עם פרחים להלווייתה של אסתי ויינשטיין ששמה קץ לחייה

אסתי ויינשטיין, שהתאבדה ונמצאה ללא רוח חיים ברכבה בחוף הקשתות באשדוד, הובאה למנוחות כשמאות אנשים הגיעו ללוות אותה בדרכה האחרונה
מאות הגיעו עם פרחים להלווייתה של אסתי ויינשטיין ששמה קץ לחייה

הלווייתה של אסתי ויינשטיין חסידת גור לשעבר שנמצאה ללא רוח חיים ברכבה בחוף הקשתות באשדוד, התקיימה היום אחר הצהריים בנוכחות מאות בני אדם, רובם כלל לא הכירו אותה והתוודעו לסיפורה בשבוע האחרון. ויינשטיין נקברת בטקס יהודי חילוני כפי שביקשה בצוואתה, למרות המחלוקות בין בני משפחתה שביקשו שתיקבר קבורה חרדית.

אמש, פנתה בתה לציבור וביקשה: "מי שמחליט להגיע ללוויה, אשמח אם תוכלו להביא פרח, או פרחים" ואכן, רוב הנוכחים הגיעו עם פרח ללוות אותה בדרכה האחרונה.

"אני מבינה שאני חולה ותלותית ואני לא רוצה להמשיך ולהיות למעמסה עליכם", כתבה ויינשטיין במכתב שהשאירה. "אל תשקיעו הרבה בטקס, משהו צנוע עם המון פרחים, ותזכרו שזה מה שבחרתי שהכי טוב בשבילי. גם אם תגידו שאני אנוכית, אני מקבלת בהבנה את חוסר ההבנה שלכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך