לקבוצת דולפני אשדוד אלופת הליגה לחרשים חסרים 60 אלף ש"ח לליגת האלופות

קבוצת הקט רגל של דולפיני אשדוד, קבוצת החרשים וכבדי השמיעה, זכו באליפות ורוצה להשתתף בליגת האלופות שתערך בסבילה. לקבוצה חסרים 60 אלף שקלים. הם מקווים למצוא תרומה או סםונסר. עד אז אפשר לפנות ליו"ר יעקב אוליאל לעזרה.
לקבוצת דולפני אשדוד אלופת הליגה לחרשים חסרים 60 אלף ש"ח לליגת האלופות

קבוצת דולפיני אשדוד, קבוצת הקט רגל לכבדי שמיעה וחרשים, שזכתה באליפות המדינה, אמורה להשתתף בליגת האלופות בקט רגל, אבל חסרים לה 60 אלף שקלים.

דולפיני אשדוד גברה 7:6 על אריות חיפה וזכתה באליפות ובדאבל (היא גם מחזיקת הגביע). ב-21 בפברואר יתקיים טורניר ליגת האלופות בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, בסבילה ספרד. דולפיני אשדוד ייצגו את ישראל. בשנה שעברה הגיעה הקבוצה לרבע הגמר, אז נוצחה על ידי קבוצת אוסלו, שזכתה בתואר האלופות. השנה היו רוצים בקבוצה להגיע רחוק יותר.

המאמן יניב נוחי עם צלחת האליפות.
המאמן יניב נוחי עם צלחת האליפות.

עד כאן הכל מצוין. אלא שמסתבר כי חסרים לה 60 אלף שקלים, שהם עלות הליגה, שנערכת בשיטת טורניר אחד ארוך. בקבוצה מקווים למצוא ספונסר, או תרומה בכדי להשיג את הכסף החזר. עד אז מי שמעוניין בתרומה, יכול לעזור  וליצור קשר ים היו"ר יעקב אוליאל. 050-744-6613. האמת, מגיע להם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך