מכבי בן אשדוד מחכים לתשובה מפיטרסון ולתוצאות הבדיקה של הייטאוור

במכבי בן אשדוד נערכים ליורוקאפ ולאירופה. בקבוצה החלו לצרף ששחקניות מהדרג הראשון לקבוצה, שיעזרו באירופה. נעמה שפיר מרמת חן כבר בדרך לקבוצה. הצעה הועברה לפלאנט פיטרסון ומצפים לבדיקות של אליסון הייטאוור. שתיהן שיחקו בעבר בקבוצה, בהצלחה.
קבוצת הנשים בכדורסל אלופת המדינה

במכבי בן אשדוד, החליטו לא לחכות יותר מידי והתחילו בניסיון להחתמה מהירה של מכמה שיותר שחקניות משמעותיות. מסתבר כי נעמה שפיר, ממכבי רמת חן  כבר בדרך ואילו מצפים בימים הקרובים לתשובה של שתי שחקניות, האחת פלאנט פיטרסון להצעה שהעבירו לה והשנייה, אליסון הייטאוור של תוצאות הבדיקות שלה. שתיהן אגב שיחקו בקבוצה בעבר.

אשדוד החליטה להתחזק בגדול. הקבוצה העבירה הצעה לפלאנט פיטרסון ששיחקה בעבר בקבוצה, עם ניסיון ב-WNBA,  ונחשבת לזרה מהטובות שהיו כאן. אם פיטרסון תקבל את ההצעה, היא תפתח את העונה עם דגש לאירופה. אגב בתכנון לפחות שתי שחקניות בוסמן, שזה במילים אחרות, שחקניות ללא הגבלה באירופה.

לגבי אליסון הייטאוור, ששיחקה עד לפני עונה בקבוצה ובשנה שעברה ציפו לראות אם החלימה. כזכור, הייטאוור, שיחקה בקבוצה ונפצעה. בשל הפציעה היא שיחקה רק בגביע אירופה. לבסוף הוחלט שהיא תעבור ניתוח בברכה . בימים אלה היא בארץ והמאמן עדן ענבר, רוצה את השחקנית. בקבוצה רוצים לראות את תוצאות הבדיקות ואז להחליט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך